Måste också slänga mej in här.
Håller fullständigt med dej Fiffi!! Så himla bra sagt.
Jag är ingen hejare på dator och vill inte heller lära mej. Har varit medlem här på sysidan sen 2007 och vet fortfarande inte fullt ut hur allting fungerar. Lärde mej t ex härom dagen att jag kan trycka på "nya inlägg" och då få upp ALLA forums inlägg i kronologisk ordning! Har fram tills nu enbart gått in i respektive forum och kollat om det fanns nåt nytt. Sysidan-världen har varit lite begränsad, måste jag medge. Har bara kollat maskinbrodyr, allmänt och fritt forum. Nu e jag helt plötsligt med på hela sidan!
Vad jag egentligen ville komma fram till, var att det kanske är fler än jag som inte orkar sitta framför datorn flera timmar åt gången? Min filosofi är ungefär detsamma med datorer som med bilar....: Dom ska bara fungera! Har inte varken tid eller lust att, om jag får ett akut problem, sitta i 2 timmar och leta efter ett svar! Det har jag alldeles för mycket myror i brallorna för. Kan inte sitta still så länge. Kan och vill heller inte sitta/stå i 2 timmar och lirka med bilen om den inte vill starta. Då finns det andra alternativ.
Vad är egentligen FAQ? Jag har inte den blekaste aning! Har nog sett det nån gång men jag vet inte vad det är eller betyder.
Får inte jag (och säkert fler med mej) vara med på sysidan, när man inte är så duktig eller intresserad av datorer? Jag gick med här, för just av den anledningen att jag kunde få snabb och proffsig hjälp ganska snabbt med mina syproblem. Jag har prövat flera gånger att söka i gamla trådar, men inte hittat svar på just det jag vill veta. Antingen är det inte samma grej jag vill veta, eller så har jag kanske inte sökt på rätt ord.... men när jag inte KAN???
Oj oj, som jag svamlar. Undrar om någon förstår vad jag ville få fram? Rörigt blev det, men ligger sjuk i flunsan, så jag hoppas på överseende.
Ha en god fortsättning allihopa
|