Långt fram
Är det fler än jag som ska till symässan i sollentuna den 3november
laika |
Hejsan.
Jo, jag ska absolut dit. Jag brukar ha en orange tröja som det står "Sysidan" på. Hoppas att någon ser mig i tröjan och kommer fram och hälsar. Vi syns i November (hoppas jag) Glada hälsningar Ann |
Jepp, jag skall dit.
|
Jag ska också dit!
På fredagen tror jag att det är sagt! Åker med en buss som går från Filipstad med omnejd! Själv hoppar jag på i Västerås! Släckten är med på bussen! Åsa |
Vad är det för adress til hemsidan om mässan?
|
Efter mycket letande hittade jag den här http://www.syfestivalen.se/Default.asp?id=1
|
Jag ska nog dit. Har aldrig varit där, men nu känner jag mig rik nog (det verkar som det är ett ställe där det går mycket pengar).
|
Åsa, vad kostar bussen? Vilken av dagarna åker den? Hur länge kan man stanna om man åker med den?
|
ja
jag tänkte nog komma oxå, fast jag hoppas att det inte är som sist bara quiltning o scrapbooking...
|
Jag vet inte om fler kan hoppa på längs vägen?
Det är min mor som beställer en plats åt mej! Och hon bor i Filipstad! Men jag kan ta reda på vad bolaget heter som kör så kan du ringa dit! Annars ligger inte mässan långt från pendeltågets station i Sollentuna! När jag har kört bil dit har jag alltid parkerat vid sollentuna centrum! Åsa |
Jag kollade på hemsidan, Petterssons Buss stannar i Västerås. 250 :- t.o.r. inkl inträde, helt okej.
|
Det var ju bra!
Kommer du att åka på Fredag eller lördag? Åsa |
Lördag är det väl mest "drag" på?
Får se hur jag jobbar dock. |
Kommer från Åland på torsdagen,Tar inte bussen hem,stannar i Stockholm så att jag kan gå på mässan över helgen.
Lena |
syfestivalen
Ja nu åker jag den 3 november ska bli kul
laika |
Det blir ingen ålandsresa men jag kommer till mässan på fredag.Funderar på att sätta en lapp på jackan som det står "sylena"på,så om någon ger sig till känna så vore det ju roligt.
Lena |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:26. |