1 bifogad(e) fil(er)
Halloj!
Här kommer vår kanske vanligaste adventsprydnad stygnsatt - den elektriska ljusstaken som lyser upp i varje hus... om det är någon som vill ha :) /Gunilla |
Hjärtligt Tack för dina fina julbroderier.
/Anne-Marlen |
hej gunilla!den ser jättefin ut:) Anne
|
Hej och tack!
Upptäckte nu att den behövde justeras lite. Ni får ha överseende med att den är gjord på fri hand i Digitizer, dvs utan någon bild att gå efter. Har laddat upp en ny version. Gunilla :p |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Har fått önskemål om lite svenska pepparkaksfigurer. Här kommer en pepparkaksgris som det står God Jul i (kan uteslutas, då den kommer sist med en egen färg). Jag har egentligen inte tid med sådant här, men det är ju i alla fall snart jul... :) Hälsningar Gunilla Hultin |
gullegris
wow vilken gullig gris du gjort den skall jag genast använda. kram Milly
|
pepparkaksgris
hej Gunilla
oj vad gullig pepparkaksgrisen blev,har laddat ner den o skall sy den ,tack för den. |
TACK
tack snälla för alla fina broderier som ni delat med Er, jag är JÄTTE glad för dem
|
Men herregud vad duktiga ni är tjejer!!!
Tack för alla fina broderier! Trevlig syeftermiddag! |
Ett stort tack till alla broderier som ni skänker bort. TACK /Pia
|
Advent x 4
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Då fortsätter vi det här forumet som påbörjades förrförra året... :) Här kommer min adventsljusstake uppdelad i 4 broderier - 1:a, 2:a, 3:e och 4:e advent. Det tänds alltså ett nytt ljus i varje fil. Har precis varit och sjungit i kyrkan. /Gunilla |
Tack
Gunilla du är så snäll och givmild som vanligt kram suss
|
Tack för adventsstakarna
Hej,
Har broderat de tidigare ljusstakarna och de blev jättefina motiv på julens tändsticksaskar. Ska testa dessa också. God Jul/Jane |
Tack snälla Gunilla för den fina ljustaken.
kram Milly |
Tack ännu en gång Gunilla för att du delar med dig du gör helt underbara broderier kram karin
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:11. |