![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Maskinbroderi på bilen PV
Hej!!
Jag söker ett maskinbroderi på en PV (volvo) + flickor i 60-tals stil,broderierna var för sig,så att man kan brodera enbart PV:n om man vill. Vet någon om det finns någon sådan? Behöver inte vara gratis. Tack!! från Thua |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hör med Alvan ang. PV. =O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är ingen PV
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Okej då. Bil som bil, tänkte jag. =O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Gjorde en superenkel silhuett-stygnstättning av en Volvo PV (med bara en knapptryckning) för en tid sedan. Det är alltså enbart en färg, och hur trist som helst, tror jag... men vad gör man när man är lat ![]() Här kommer den, om den är något att ha. /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2006-10-20 klockan 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack Gunilla
Hej!!
Tack snälla Gunilla för den PV:N Den går jättebra!! En undran går den att förstora upp? Ha det bra och än en gång TUSEN TACK!! häls: Thua |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Ja, den går att förstora. Hur stor ska den vara? Hälsningar Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
PV:n
Hej igen Gunilla!!
Den ska få rum på en kudde som är 40x40cm och det ska stå under bilen: PV 544 1962 Vad snäll du är som hjälper mej!! Kram Thua |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag kunde inte låta bli att göra en PV efter mitt första inlägg, de är så fina. Har inte lagt ner så mycket jobb på hoppstygnen så det är några, men det får du stå ut med. (Hann se ditt sista inlägg också så ja la till texten med). Så här är en till:
Senast redigerad av Alvan den 2006-10-20 klockan 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
OBS upptäckte ett litet fel på ena däcket så jag har bytt ut filen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tack ALVAN!!
Tack Alvan!!
Tack för att du hjälpt mej med att göra en PV. Den är perfekt Tack till Gunilla också. Dessa två pv:ar ska jag brodera ut på lite olika föremål. Ska se om jag sen kan få någon att fota alstrena jag gjort, för jag har ingen egen digitalkamera. Tusen Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kram Thua |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
jag har också laddat ner PV:n , tackar er båda !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
Re: PV:n
Citat:
Här kommer bilen uppförstorad, samt med texten inpassad under främre hjulet. Säg till om den ska vara ännu större... för som det är nu ryms den i min B-hoop (Janome), eller om texten ska vara helt centrerad istället för inpassad under hjulet. Hälsningar Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2006-10-21 klockan 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej igen!
Måste bara få visa en stygnsättning som jag gjorde för två år sedan - en Oldsmobile. /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2006-10-21 klockan 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Oj , vad läcker den är !
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.