![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Oriental ABC
Hej!!
Jag har hämtat hem ett oriental alfabete för ganska länge sedan, kommer inte ihåg var, men nu när jag skulle använda det, upptäckte jag att jag fattas bokstaven B... Finnse det någon som har detta eller vet var jag kan hitta det?? Tacksam för svar..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad heter det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vet inte vad det heter, skulle gissa på oriental.... Det är iaf det jag har döpt det till... Jag laddade ner det du skickade... Ska testa med det!! tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hei - kan det være det samme alfabetet som er hos ABC Embroidery Designs? Her er det for salg men det heter Oriental:
http://www.abc-embroidery-designs.co.../Oriental.html hilsen Helga |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Jag har detta typsnitt i Digitizer, och satt igår och gjorde bokstav för bokstav och omvandlade till HUS, och så hittade jag den här forumfrågan nu (!), så här passar den väl bäst, tror jag. Tänkte annars lägga in filen i ett nytt forum, men det behövs ju inte. Det är inte riktigt samma font som länken i föregående foruminlägg, men det ser likadant ut som bilden i första inlägget. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej igen!
Här kommer ett alfabete med Old English-stuk. Bli inte förvånade om V och U ser nästan likadana ut, för så är det, eller var det på den tiden, tydligen. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:37.