![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kulfylling till sackosäck
Jag har tänkt sy ett par sacko sack och ha i tv-rummet. När jag letar efter kulfyllning så hittar jag bara hos stoff och stil men det kostar ju såpass mycket (179:-/100L) att det är tveksamt om det ens lönar sig att sy själv... Hittade påsar med kulfyllning på Silvan i somras, men där var det ännu dyrare.
Jag vill ju inte bara sy för att det ska vara roligt. Det får ju gärna bli lite billigare också. Det måste väl finnas något ställe som säljer sånt billigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag skulle försöka hitta ett företag som sysslar med EPS-plast. Jag sökte bara lite snabbt efter ett som ligger i Västra Götaland och hittade ett som heter Sundolitt (http://www.sundolitt.se/default.asp?menu=235) Prova att ringa dem och fråga om de har cellplastkulor (eps-kulor).
Senast redigerad av Alvan den 2005-12-17 klockan 05:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tidigare har dom haft det på stoff och stil. Kolla med dom! //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jo, de har hos stoff och stil men påsarna kostar 179:-/st och till en vuxen sacko sack behövs det ju två stycken och då blir det ju tom lite dyrare att sy själv än att köpa säckarna på tex jysk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag köpte på OBS en gång men jag minns inte vad de kostade...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vi har dessvärre inget OBS! här i stan. Jag har letat på COOP men där fanns inte ens kuddstopp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
saccosäck
Fråga i din möbelaffär. Jag köpte i möbelaffären. men kommer inte ihåg vad det kostar. Var rätt längesedan.
Magoo |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:21.