![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Var hittar jag mitt medlemmsnummer?
Tänkte besöka Syfestivalen i Karlstad i dag. Läste att man kunde tala om att man kom från sysidan och lämna sitt medlemmsnummer för att kommma in gratis. Var hittar jag det? Helén
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Öppnar du upp ditt album så ser du att det står ID=9419 i adressfältet så det är förmodligen ditt medlemsnummer.
Kom inte på nåt smartare sätt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för det, så smart var inte jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
medlemsnummer?
Var hittar jag mitt medlemsnummer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kom precis hem från "symässan"i Karlstad.Synd att man inte visste om det där med medlemsnummret.Fast 50 kronor i inträde är väl inte så mycket.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, 50.- är väl inte mycket att bråka om. Men eftersom nu Sysidan sponsrar med inträde borde det väl gå fram till medlemmarna, kan man tycka.
Nu är ju inte jag drabbad alls eftersom jag inte är i närheten av Karlstad. Om det skulle bli liknande erbjudanden i framtiden till andra evanemang så är jag som medlem ändå tacksam att få veta det innan, och inte efter evanemanget. 50.- är trots litenheten en generös gest tycker jag. Och jag kan gärna stoppa den 50-lappen på något annat skoj. Så det skulle absolut uppskattas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Visste inget jag heller
Var där i går och betalade 50 kr i onödan tydligen. Nästa gång ska jag kolla om det finns medlemsförmån, vet dock inte var jag skulle hitta den informationen. Ändå är jag inne på sidan flera ggr per dag i bland. På fel ställen tydligen. Tyger blev det handlat av MG i massor, de hade fin trikå.
Hälsar Leena |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kan inte hitta något medlemsnr söker men icke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Klicka på ditt namn i någon post du gjort så du kommer till din profilsida som anra ser den.I adressraden (där man skriver in vilken sida man ska till) står det på slutet ID och ett nummer. Detta är förmodligen ditt medlemsnummer.
Men detta är RIKTIGT dåligt!! Om vi nu kunde gått in gratis på en syfestival (om än liten) skulle vi förstås fått veta det! Och krävs medlemsnummer måste vi förstås informeras om detta!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ursäkta förvirringen, fri entré gällde inte syfestivalen utan symässan -07. Han i entrén såg ut som ett frågetecken när jag frågade om detta. Så kan det gå när man är inne och kollar flera saker samtidigt. I vilket fall så tycker jag att våra medlemsnummer borde synas bättre. Helén
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
5829 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
admin
|
Medlemsnummer syns nu
Det var jag som trodde att det syntes, där ser man hur "blind" man är, men Christer har nu ordnat så att det syns när du klickar på "Din sida"-fliken, så finns en ny rubrik under "användarnamnet" som alltså heter "medlemsnummer". Så för er som ska på Symässan 07 i Göteborg kan skriva ut sidan eller meddela numret och gå in gratis.
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Det var ju ännu lättare att hitta nu!
Tack för det. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:20.