Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-06-07, 09:12   #1
Avslut0801 Avslut0801 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 335
Thumbs up Tack alla antisnobbar!

Jag vill bara säga att jag tycker att den här sidan är så himla skön. Hela Sysidan alltså.

För det första kan man fråga vad som helst på forumet och det känns som om folk anstränger sig för att vara hjälpsamma, förklarar detaljerat, skickar länkar osv.

Dessutom har jag märkt att det är väldigt högt till tak i den meningen att man vågar ställa frågor som man själv kanske tycker är dumma. För det är ingen som tycker att man är "dum" för att man inte är jättevan att sy eller känner till alla sömmar, tyger eller tillbehör. Det kommer bara uppmuntrande svar. Det är alltså ingen klubb för inbördes beundran här som det lätt kan bli på andra ställen med så många duktiga och initierade människor samlade.

För det andra gillar jag alla glada tillrop till bilderna som medlemmarna visar på sina projekt. Bara när någon direkt har frågat efter kritik kan det komma något negativt. Jättebra för självförtroendet. Det är ju annars helt meningslöst att klanka ner på någons kreativitet.

Tack för ordet!
Avslut0801 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-06-08, 15:43   #2
zelda zelda är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 36
Talking Hej!

Håller fullkomligt med. En sån härlig blandning av totala nybörjare och riktiga proffs. För att inte tala om alla olika åldrar. Har inte hittat något annat forum där man känner sig så "hemma" på en gång.
Ha det gott alla glada!
zelda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-06-08, 19:23   #3
Danka Danka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 113
Nickar och instämmer i det som sagt.
Här trivs jag som fisken i vattnet. Sysidan.se är sen en tid tillbaka min startsida.
Danka är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons