Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-04-29, 15:18   #1
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Ge mig tips kring mönsterförvaring

I en kurs som jag läser som heter teknik och design håller vi på och designar nya produkter. Jag håller då på med mönsterförvaring. Jag har tänkt mig ett ställ som rymmer fyra stycken rullar. På rullarna sitter mönstren och rullarna är avtagbara så att man kan byta mönster. Att jag har valt just fyra rullar är för att man ska kunna ha grundmönstren i hållaren samtidigt. Den här hållaren kommer inte ta mycket plats och det gör ju inte heller de utbytbara rullarna. att jag har valt att göra så här, är för att vissa här på sysida tycker att det är jobbigt med de veck som annars uppstår när man viker mönstren.

Tror ni att de här kan vara någonting, är det något som ni kommer på som skulle vara bra, material, storlek och så vidare. Hur bred tycker ni att den ska vara? Om det är ett stort mönster ska man i så fall fördela det på två rullar eller ska man göra en enda lång rulle?

Kom med kommentarer och tips så blir mitt arbete mycket bättre
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-04-29, 16:07   #2
nillas nillas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 99
tycker detta låtter jättebra... problem med mönster har vi alla... eller ialla fall problem när man ska HITTA ett mönster som ligger på något bra ställe som man alltid glömmer //nillas
nillas är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons