Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar Inställningar Sök i forum Forumregler
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från
Mainloop
Personuppgiftspolicy
|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
2008-01-25, 16:33 | #1 |
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
|
Vilken suverän service jag fått!
I onsdags kväll gick min overlock sönder och måste till doktorn. Kl 09.00 på torsdag morgon hängde jag på låset och lämnade in den för service som behövdes efter 4 års daglig användning, lagning av spaken som lossnat och slipning av 2 st knivset. Doktorn frågade om jag hade bråttom och då svarade jag ganska. Vem har inte bråttom när man blir utan en av sina symaskiner? Idag, fredag, kl 15.00 ringer min telefon och min overlockmaskin är klar. Den spinner som en katt, skär som den aldrig gjort förut och det bästa av allt jag har garanti på reparationen och service också. Service på vanlig maskin kostar 550:- och overlocken 700:- jag fick betala 800:- totalt. Nu ska här sys igen. För visst är det konstigt att det är just den maskinen som är borta som man måste sy med.
|
2008-01-25, 17:32 | #2 |
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
|
Vad roligt att höra om god service!!
|
2008-01-25, 19:50 | #3 |
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
|
Förstår precis, din känsla, har lämnat min overlock på service, nya knivar och total genomgång, här skall sys, i första hand blir det nu påskswapen som jag anmält mig till, är alltid kul med swappar. Är så intressant vad man får tillbaka, Fast man måste ju producera själv först förståss. Det blir min helgsyssla sen skall jag sy en härlig vinpåse till en jobbarkompis. / Ingrid
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:54.