Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-07-22, 10:56   #1
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Hemma igen efter härlig semester

Nu har vi kommit hem igen efter att ha haft en härlig semester med sol och värme i Turkiet och minisemester i södra Sverige. Borta bra men hemma bäst heter det ju och på vår lilla tripp söderöver så blev det både golfspelande för gubben och shoppande för mig. Några tygfynd har det blivit men inte så mycket som jag hoppats, till glädje för gubben för nu får han fortfarande plats här hemma. Tygerna tar ju mer plats än vad man kan tro.
Nu har jag ägnat en stund åt att kika runt här på sysidan och oj vad inspiration jag fått så nu är det bara att sätta igång.

Skönt att vara hemma igen.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-22, 11:45   #2
Patricia Patricia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 457
Härligt att ha dig hemma igen!!
Jag behöver hjälp med lite saker ler.
Jag hoppas att det var underbart för er på semestern.
kram patricia
Patricia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-22, 12:07   #3
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Härligt att ha dig hemma igen, har saknat dina inlägg. Skönt att du har haft det bra på semestern. Kram från Ingrid
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-22, 19:01   #4
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Ja, välkommen hem! Jag kände att det var något som fattades här förut .
Kramiz/Gunilla
gunnsan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-22, 21:08   #5
gullum gullum är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 901
Välkommen hem Agneta!

Skönt att du har haft en bra semester. Ska bli spännande att se vad du gör med inspirationen.

kram
gullum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-23, 16:27   #6
monicka monicka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 335
Välkommen hem! Visst är det så, borta bra men hemma bäst...
Har oxå haft en bra semester solat en vecka i Grekland (vi hittade en ny favoritö...den ska vi tillbaka till! säger vi jämt...), nu sitter jag på ett hotellrum i Piteå (mina föräldrar bor så litet och yeah vad lyxigt det känns bo på hotell!) och har precis kopplat in mitt nya trådlösa internetmodem eller vad man nu säger... som jag fick innan vi åkte uppåt och inte hunnit med.
Det är vår sista kväll, vi ska gå ut med några gamla vänner för en kväll på stan (soligt och fint!) så min man sover middag...jag passade på koppla in mej och så fort allt var klart - direkt till sysidan! Är det som ett litet gift, kanske?
Har lite hemlängtan,faktiskt...men okej, först lite kul ikväll i min gamla hemstad! Kram Monica
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-23, 22:41   #7
myggorna myggorna är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 771
Ja vad det låter härligt med semester, men alltid lika skönt o komma hem, det är konstigt en annan jobbar hela sommaren, men skall faktiskt ta mig till Sthlm nu till helgen och bara slappa (om det går i den stan!!!) Nåväl skall bli skönt o komma hemifrån lite iaf Och välkommen hem med dig
myggorna är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-24, 09:46   #8
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Välkommen tillbaka alla.
Jag har också haft en underbar semester. Först en vecka i Göteborgs skärgård, därefter en vecka i Väster Norrland (det var debut för mig).

Inte en tygaffär eller symaskin så långt ögat nått. Har däremot lärt mig att karda och tova ull.
Denna sista vecka har jag tillbringat hemma med symaskinen och en dum förkylning.

Hjärtevännen har skaffat två kattungar så jag håller på med en kattbädd åt Axa och Kiri.

Annika
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons