Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-12-04, 19:21   #1
Alpha Alpha är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 41
Felaktiga tyger från Michas Stoffecke

Hej!
Jag har fått hem tyger från Michas Stoffecke. Tyvärr var ett tyg rejält skadat (oanvändbart) och ett av tygerna var inte ens med. Jag mailade dem direkt, men har inte fått svar. Det var visserligen i söndags, bara två dagar sedan, men de brukar alltid annars vara snabba på att svara.

Är det någon annan som har erfarenhet av felaktiga leveranser från dem? På hemsidan lyckades jag på min skoltyska ljuda mig fram till att man skulle skicka tillbaka de felaktiga tygerna inom två veckor, men det är svårt att skicka tillbaks något man inte fått...

Tacksam för tips hur jag ska göra.
Alpha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-04, 19:37   #2
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Trist, jag har bara beställt en gång och det gick bra. Var paketet skadat när du hämtade det?

Sedan tänkte jag mest tala om (om du nu inte vet) att hon kan norska så du kan skriva och fråga på svenska.

Berätta gärna hur det går.

Lycka till!
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-04, 19:56   #3
Alpha Alpha är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 41
Jag har beställt från dem förut och det gick bra då. Då har jag skrivit på svenska, men om inte hon svarar måste man ju reklamera på tyska...

Paketet var inte skadat såvitt jag kunde se. Felet på tyget var ett rejält vävfel, så det måste varit från början.

Hoppas det löser dig. Det var inte så mycket pengar, men det är ju ändå trist. När nåt blir fel hoppas man ju att de slår knut på sig själva för att rätta till det. Jag återkommer!

Nån annan som har nån erfarenhet av detta?
Alpha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-04, 20:22   #4
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Kan tillägga att det när jag beställde tog några dagar innan hon svarade på mina frågor. Då var hon ute och reste, kan ju vara så nu också om det nu kan lugna lite
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-04, 20:32   #5
Alpha Alpha är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 41
Ja, det kan ju vara så att jag haft tur de tidigare gånger jag varit i kontakt med henne. Nu blev jag lite lungare! :-) Jag vill så gärna att de ska fixa till det bra, för de har så himla fina tyger annars. Skulle bli otroligt besviken om det inte löste sig.
Alpha är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons