Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-03-03, 16:44   #1
yuleidy yuleidy är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 80
Svår beslutsångest!!!!


Är inför ett svårt beslut. Ska köpa ny symaskin.
Som studerande vid Umeå universitet får jag 25%rabatt på alla husqvarna maskiner i Umeå. Men jag bor i Kiruna och har ingen återförsäljare i Kiruna för HQ. (Det skulle isåfall bli en deigner 1.) Alternativet är pfaff eller janome som det däremot finns återförsäljare för i Kiruna och allt vad service och hjälp som man kan behöva. Pfaff och janome försäljaren kan gå lite ner i pris men inte 25%. Jag behöver hjälp! Hur ska jag tänka? Hur viktigt är det med en återförsäljare på platsen? Vilken maskin som är bäst är nog en smaksak men jag tar tacksamt emot tips.
Jag känner bäst till HQ och pfaffs alternativ. Janome känns väldigt främmande ännu så länge.
ge mig tips och råd!
Yuleidy
yuleidy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-03, 18:53   #2
millsing millsing är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 832
Jag hade definitivt satsat på ett märke med en återförsäljare som finns nära. Det kan ju trots allt krångla lite eller bara vara knepigt och då är det skönt att kunna fråga och i vissa fall få praktisk handledning.

Själv känner jag bara till HQ men om man läser här på sysidan så är det många som föredrar och gillar Pfaff. Eftersom du har en återförsäljare av Pfaff hos dig och känner till märket sedan tidigare så tycker jag att du ska köra på det.

LYCKA TILL MED DITT KÖP!!

millsing är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons