Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-02-15, 08:47   #16
yllet yllet är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 113
När ni handlar,har ni ett e-kort då,eller vågar man skriva i visakort nummret direkt?
yllet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-15, 09:16   #17
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
De har det som kallas "säker betalning", och även om ingenting är 100% säkert använder jag mitt vanliga MasterCard.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-15, 10:48   #18
gunnele gunnele är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 187
Jag har Swedbanks e-kort.Fungerar jättebra och har gjort så i flera år.Där skapas ett nytt nummer varje gång, du lämnar aldrig ut ditt riktiga nummer vilket känns lite säkrare. Sen väljer du också hur mycket som skall finnas på kortet vid detta tillfälle.
gunnele är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-15, 13:55   #19
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Swedbanks e-kort verkar ju väldigt bra eftersom man slipper lämna ut sitt riktiga kort-nummer, det måste jag kolla upp närmare, jag har alltid använt vanligt Visa kort. Det har aldrig hänt något hitills i alla fall, jag har köpt mycket saker från USA, Tyskland, England m.m. Tack för det tipset!

mvh Birgitta
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-15, 19:04   #20
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
LITE TRÅKIGT

Jag fick 3 broderier här ifrån i alla hjärtansdag present på drakar
1 fungerade klockrent och 2 syr väldigt många lager ovanpå varanndra, inte bara i min rose utan även en usbdesigner

Inte lika roligt, för de går knappt att se vad de föreställer, den ena är dessutom något förskuten, har broderat på plera provlappar med samma resultat...

Jag var´t så glad när jag fått dessa i present per mejl...
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-15, 19:12   #21
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Nej så tråkigt att få broderier som inte fungerar. Jag har köpt tusentals från Embroidery och alla som jag hitills testat har fungerat helt perfekt.

Vad var det för broderi som inte fungerade för dig? Kanske jag har det själv och kan testa här och se om det blir samma resultat. Om du bara talar om artikelnumret så kan jag leta bland mina broderier.

Jag tycker absolut att du ska klaga på det och tala om problemet, dom är väldigt trevliga att prata med.

Birgitta
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-16, 17:23   #22
Evalen Evalen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 469
hurra för mig

Nu har jag gjort det! Äntligen vågade jag. Har bara kastat längtansfulla blickar förut och aldrig riktigt tagit första steget, tills i går kväll...Vad har jag då gjort? Jag skickade efter en packe mönster från denna förträffliga sida det tipsades om först i denna diskussion. Allt gick bra förutom att jag i hastigheten inte ändrade färgerna till just min trådsort, för visst kan man göra det? Men som sagt man lär av sina misstag. men visst kan man få ett beroende av detta...
Evalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-16, 17:54   #23
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Ja, hurra för dig! Jag önskar dig Lycka Till med dina nya broderier, hoppas du får lika mycket glädje av dom som jag har av mina.

Tror inte att man kan ändra färgerna till sin egen trådsort, förmodligen har du inte missat någonting alls, men jag ska titta närmare på det.

Ha det sååå roligt!

Birgitta
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 07:52   #24
peinro peinro är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 60
HUR BETALA??

Försöker i 3 dagar att checka ut. Men får inte igenom betalningen, VAD GÖR jag för fel ? Provat olika bank kort till olika banker?? Fler som haft problem? Hitttat som mycket fint som jag VILL HA!
peinro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 07:58   #25
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Aldrig några problem alls! Får du felmeddelande? Du måste välja rätt korttyp (Visa eller Master Card), skriva in giltighetstid rätt och så den tresiffriga säkerhetkoden bak på kortet. Då ska det gå.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 08:06   #26
peinro peinro är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 60
Provat alla varianter!! Men NEJ!
Någon som lyckats handla därifrån igår?
peinro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 08:11   #27
mari1e mari1e är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 203
Hej Inger
Vad använder du för webläsare? Jag använder Mozilla Firefox och ibland när jag ska betala går inte detta utan jag måste göra det via Explorer. Sonen förklarade varför men det har jag glömt.
Mvh
Mariette
mari1e är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 10:37   #28
peinro peinro är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 60
Testade sista kortet (fick blanda in en kompis)och VIPS så funkade det...(ytterligare en annan bank.) Det gick för fort för mej, Tog INTE en halv minut så hade jag alla filerna, Bara att ladda ner och sy!! Hoppas timmarna går fort at jobba, DET finns så mycket spännande som väntar när jag kommer HEM! Det blir en LÅÅÅÅNG natt. TAck för all hjälp support!
peinro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 10:39   #29
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Jag tror att svårigheten med betalningen nog kan bero på vilken webbläsare man har. Jag har Explorer, men min man skulle logga in på en sida, men det gick inte. Han var tvungen att ladda hem FireFox, så det kan tydligen vara åt båda hållen. Hoppas det löser sig.

Birgitta
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 11:10   #30
@enga @enga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 294
Hej Inger

Jag tror att det var nåt problem just igår kväll för jag hade samma problem som dig vid dom 2 första försöken, väntade ett par timmar och när jag testade en 3.e gång så funkade det direkt precis så som det gjort tidigare ggr när jag köpt därifrån.
Så det var nog nåt tillfälligt strul bara.
@enga är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons