Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-01-24, 14:31   #31
aliquis aliquis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 162
Citat:
MadWomanInBlack skrev:
Men Frida_L, det finns ju gott om forum. Om jag kände mig ensam och hade ett jätteintresse för till exempel dataspel, så skulle jag inte söka mig till ett forum för sömnadsintresserade. Faktum är ju att personen inte har en enda bild, varken på sig själv eller alster, inte har skrivit någon presentation som säger något om henne. Hon har två symaskiner men har aldrig kommit med i en enda diskussion som har om sömnad att göra. Och när det visserligen finns ett fritt forum för allehanda frågor, så är det lite förundrande att ha en person som bara håller till där, när det finns många andra sidor på internet som kanske bättre passar den här personens behov. Jag ifrågasätter dock inte hennes närvaro.
Men hon kanske inte vet om dem eller är mer intresserad av de områden de forumen tar upp? Finns det verkligen så många skriv-om-allt-och-inget-forum? Och visst, för spel finns det andra forum, men vad är den röda tråden i hennes inlägg då? Vilken typ av forum borde hon använda?
Alla människor kanske inte vill ha bilder, eller kanske inte har en digitalkamera/scanner.

Det är väl egentligen inget konstigt med att äga två symaskiner, vara intresserad av sömnad och därför registrera sig här men sedan kanske inte direkt ha några frågor men istället välja att diskutera dittan o dattan för att man bara vill diskutera något.
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 14:53   #32
avsl090302 avsl090302 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2004
Inlägg: 194
Jag håller egentligen med alla tidigare inlägg. Visst, jag tycker det är lite konstigt med en tjej som sytt i 16 år och som ställer så konstiga frågor som vad för slags kjol man ska ha i skidspåret.. eller när man ska ut och löpträna..?!

Konstigt också om man är intresserad av sömnad att inte beskriva sig själv lite mer, lite sömnadsbilder el. frågor..
...men är det en osäker tjej som ställer dessa frågor så är det ju ok. Men också ok att säga ifrån att det har blivit lite väl många enkätliknande forumsinlägg på sistone..

Men det finns många ensamma ute i etern som söker kontakt på olika sätt. Detta kanske är ett sätt..
Hoppas du inte är ledsen Madde Madde, utan ta alla dessa inlägg till dig och kanske se dig om efter ett annat forum där du kan diskutera mode,klädsätt etc, samt att du kanske koncentrerar lite mer sömnadsbetonade frågor här på sysidan..

Förresten, känner någon till andra sidor med dessa typ av forum så kan ni väl länka till dom här på tråden... jag känner tyvärr inte till några..
avsl090302 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 15:13   #33
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Oj oj, känner att jag satt bollen i rullning och det var inte min avsikt. Jag var lite ironisk ang alla enkätundersökningar och hoppas verkligen inte att madde_madde känner sig påhoppad här. Förlåt i så fall!

Det finns många ensamma kontaktsökande här ute i etern. Många som har sin enda sociala kontakt via datorn och dom är det synd om. Många med sociala handikapp som söker kontakt via sådana här sidor. Låt dom få den kontakten utan att angripa dom.

Ångrar att jag skrev det inlägget när jag läser i tråden. Kan inte göras ogjort men hoppas ni inte angriper madde_madde så personligt.

Förlåt madde_madde
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 15:47   #34
axyzvslut axyzvslut är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 377
Jag har många gånger undrat över denna person Madde-Madde. Jag undviker i möjligaste mån alla
enkätundersökningar jag svarar överhuvudtaget inte .Men ibland när det är en hyfsad fråga försöker jag vara just.
Visst kan det vara en kille men det kan också vara en tjej som är mycket ensam och bygger upp en låsas fugur.
Det bästa är att nonchalera inläggen så dör de ut av sig själv.
axyzvslut är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 17:00   #35
bullen_86 bullen_86 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 57
Det fria forumet är ju till för att man ska få skriva vad man vill.. madde madde skrev väl att det egentligen skulle ha legat där men att det blev fel.. å det händer ju alla.. Jag anser därför att hon får skriva vad hon vill där och ni som inte tycker om det behöver inte ens läsa i det fria forumet.. Såg att ni några bad om ursäkt, och det tycker jag var bra! Jag kan bara säga att jag tycker vissa inlägg var väldigt taskiga! Jag skulle ha blivit mycket ledsen om det hade varit mig ni skrev om i denna tråd! Visst håller ni med?
bullen_86 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 17:12   #36
Ceca Ceca är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 69
Visserligen är det fria forumet naturligtvis fritt men det är ju trots allt ett syforum det här så något slags intresse för sömnad/handarbete bör man kanske ändå visa?

Håller absolut med att man inte ska vara taskig men denna madde_madde har ju faktiskt inte varit helt schyst själv - vare sig personen har menat det eller inte. Men det hör till en annan diskussion. Förhoppningsvis har personen hittat ett lämpligare forum nu i alla fall.
Ceca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 17:46   #37
irene28 irene28 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
m o m

Tack, jag instämmer, har undrat vad Madde Madde
håller på med, "åker skidor i kjol" m m jaha vad är detta??? Är det för att få igång oss, eller???? Jag har verkligen undrat över tidigare inlägg från henne/honom!!!!
irene28 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 20:44   #38
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 724
aliquis: Jag har inte heller någon digitalkamera. Att jag har en bild beror endast på att kjolen var en gåva till en kompis som hade digitalkamera. Men det är alldeles för mycket enligt mig som gör att jag undrar om madde_madde kanske skulle känna sig mer hemma på ett annat forum. Eftersom hon _antagligen_ inte syr finns ju då bara det fria forumet, samt starta eget-forumet, för henne. Då kanske mer allmänna forumssidor som familjeliv.nu t ex skulle passa bättre. Vill hon vara här så får hon ju naturligtvis vara det, hon har ju pratat om att börja klä diadem i tyg om jag minns rätt. Vem vet, kanske bidar hon bara sin tid och väntar på en bättre ekonomi så hon kan börja sy hon med?

Och om något av mina inlägg har uppfattats stötande så ursäktar jag mig självklart.
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-25, 10:02   #39
Avslut0801 Avslut0801 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 335
Jag har skämts lite över mitt inlägg om Madde_maddes hår, men jag var så himla trött på henns totala fixering både av sitt eget och andras utseende. Och ifrågasättande om huruvida små bröst är kvinnligt eller ej. Sånt gör mig vansinnig.

Fast som sagt, det ursäktar inte att jag sänker mig tilll samma nivå...
Avslut0801 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons