Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-21, 21:32   #316
Rene Rene är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 72
Lite ny tråd

När maken åkte till Wales för en dryg vecka sen hade han lite blandat med sig i sydda presenter. Jag tyckte det bara var rättvist att han hade lite med sig hem också. I sista minuten, tyckte jag, mailade jag och frågade om företaget jag köpt brodertråd av två gånger tidigare, trodde att leveransen skulle hinna till makens dotters adress före fredagen. Detta var på torsdag em. den 3/3 och jag menade den 11/3. Jo, skrev de tillbaka, annars senast på måndagen. Det går nog inte sa jag, för han flyger hem måndag em. Ok, svarade de igen, lägg ordern inom en halvtimme så ska jag själv se till att den blr packad och kommer iväg! Tack sa jag och var lycklig!
När jag pratade med maken i slutet på veckan han var där, kom jag på, "du, har tråden kommit?" "Ja", sa han. Den kom på fredagen den 4, tre dagar före han kom dit! Jisses vilken service. Inom 20 timmar och portot var normalt. Så nu har jag en tredje omgång brodertråd från http://www.gs-ukdirect.com. Kommer inte sluta köpa tråd där! :-)
Tråden lite till vänster är sen turen i december och de till höger de som kom nu. Roligt att det börjar fylla på sig!
Bifogade bilder
 
Rene är inte uppkopplad   Svara med citat