![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#421 |
|
Sötis
Hoppas att någon har nytta av broderiet.
Jag har INTE provbroderat. ALLA mina broderier är Download Royalty-free images, så varsågoda. WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
|
Mer Halloween
Hoppas att någon har nytta av broderiet.
Jag har INTE provbroderat. ALLA mina broderier är Download Royalty-free images, så varsågoda. WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
|
![]() 1000 tack för fina broderier!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
|
Tack för era härliga brodyrfiler.
Ska försöka få fart på maskinen igen. Har haft ett långt långt uppehåll men känner att det börjar bli dags för lite innearbeten igen. Trädgården har ju gjort sitt för den här säsongen. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
|
Tack så mycketWiKa
Tack så mycketWiKa för alla fina broderier som du delar med dig av!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
Tack, WiKa för din storsinthet...det uppskattas jättemycket!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() Är det någon som kan hjälpa mej.
Skulle så gärna vilja ha dessa fina broderier som WiKa delar med sig men då jag laddar ner får jag bara hus och jef-filer, skulle behöva pes-format då jag har en Brother maskin. Finns det någon snäll person som skulle kunna konvertera och skicka dessa till mej. Har 3 barnbarn som ska ha Hallowenfest imorgonkväll och jag skulle vilja överraska dem med något broderat med anknytning till hallowen. Tack på förhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
|
Hej Nystart!
Jag har konverterat filen tyvärr kan jag inte lägga ut den typen av fil på sysidan. Maila mig så skickar jag den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
|
OMGORD BATFRAME by WiKa
OMGJORD BATFRAME!!!
Nu har jag justerat lite skavanker på Batframen, så ladda gärna ner den ny, gör den är helt klart bättre, Nystart, jag lägger upp alla broderier i pes åt dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
Tack
Det vore jättsnällt. Var hittar jag dessa då ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
|
Är det någon som vill ha broderiet i annat format eller storlek, fixar jag det gärna.
![]() Jag blir tokig! Det går inte att ladda upp broderierna till Nystart i PES, verkar vara en helt halvt seg förbindelse................................ ![]() ![]() ![]() Testar senare igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
Stygnsättningar i PES
Tack snälla för alla rara ord! Stygnsätter en del nu, och jag blir glad om någon vill ha det jag stygnsättet.
Nu försöker jag lägga in alla i PES. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
|
Tack
Tack så jättemycket ! Du får gärna fortsätta att lägga ut även i Pes, väldigt trevliga saker du stygnsätter och delar med dej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
Tack för broderierna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
|
Broderier
Tack sâ mycket
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
brodyrfiler, gratis, maskinbroderi, maskinbrodyr |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:08.