Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Mönster och klädsömnad > Mönster och mönsterkonstruktion
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-04-13, 16:31   #1
Yllet84 Yllet84 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2010
Inlägg: 3
Göra benkil till Meedoms mönster...

Undrar om det är någon som kan hjälpa mig med tips och råd när det gäller att rita en egen benkil?

Jag syr mycket till mina barn från Hanne Meedoms böcker. Nu inför sommaren hade jag tyckt att det var kul att göra några bodysuits till min lille kille. Jag hade velat ha dem med hela fram- och baksida och knäppning i grenen. Så som mönsterna är konstruerade så får man en söm både mitt fram och en mitt bak... Mitt bak är väl helt okej, men en söm mitt fram får det att se ut som att plagget är bak och fram tycker jag... Men, till saken! Om jag ska sy med helt fram- och bakstycke så måste jag ju få till en grenkil, annars lär det bli jättesnävt mellan benen. Någon som kan tipsa mig på hur man gör det??
Yllet84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 13:41   #2
tillis tillis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 349
Vet att det år en väldigt gammal tråd jag puffar, men sitter och funderar på precis samma sak, hur man gör en bodysuit med knäppning i grenen utifrån meedoms mönster... Kom du fram till nåt?
tillis är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons