Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-07-14, 10:45   #1
HelenNorlin HelenNorlin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 15
Tygaffären i Amsterdam

Igår hemkommen från Amsterdam. Ett av mina mål i staden var att uppsöka två marknader där det skulle finnas tyger, Weesterstrat Markt (som var stängt) och Albert Cyup Markt och även om det mesta verkade tilltala en pakistansk smakriktning så fanns där en del intressant. Jag var dock lite besviken då jag hade väntat mig något helt annat. Dock vändes min besvikelse till stor glädje då jag av en händelse råkade gå förbi en butik, nej, nej inte en butik utan TYGAFFÄREN - På en liten gata i de äldre kvarteren fann jag en butik med rum efter rum fyllt från golv till tak med tyger (läder, lack & annat) i alla smakriktningar, där tyger inte rymdes; knappar, band, snören, paljetter, fjädrar, pärlor, märken ja.. allt helt enkelt. Varenda millimeter av butiken var fylld med underbara ting för en synörd. Så kära vänner missa absolut inte A. Boeken, Nieuwe Hoogstraat 31, Amsterdam - när ni åker dit nästa gång.
HelenNorlin är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons