Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-05-12, 17:00   #1
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Angry Prenumerationer

Hej!

Jag har väntat och väntat och väntat på maj numret av Burda i flera veckor nu. Var precis och handlade och kastade en blick bland tidnignarna: vad ser jag?! Maj Burda!! Va i h---- ?
Hem och kollar lådan, forfarande ingen tidning.
Kundservice öppnar inte igen förrän kl 10 i morgon.
Kollar med internet banken om jag har betalat in, det har jag.
Loggar in på minprenumeration.se/burda ... vad ser jag: "Din prenumeration är uppsagd" VEM HAR SAGT UPP MIN BURDA????
Gissa om jag kommer ringa ner dom i morgon, varför skulle jag ha betalat in en halvårsprenumeration förra månaden för att sen säga upp den???? Grrrrrrrrrrrrrrr
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 09:21   #2
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
Har det löst sig?
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 12:59   #3
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Nu har jag fått tag på dom, och tydligen har jag ringt och sagt upp prenumerationen. Det har jag inte gjort! Känner man mig så vet man att jag har telefonskräck och skulle aldrig ringt om en sån sak, jag skulle ha mailat.
Jag frågade vad som krävs för att säga upp en prenumeration och hon svarade att det ska man göra skriftligen och inte per telefon. Hallå?!?!?
Jag frågade också om dom inte hade tyckt att det var konstigt att "jag" skulle ha sagt upp min prenumeration samma vecka som jag betalat in en 6 månaders prenumeration. Men det kunde hon inte svara på.
Jag kommer att få mitt majnummer (kanske nästa vecka) för hon trodde inte man kunde lägga på ett nummer i andra änden och jag gick och köpte mig maj-numret i affärn.
Så på ett sätt har det löst sig, men vi är oense om hur många nummer jag har betalat. Så hon ska återkomma i ärendet, troligen under morgondagen.

/Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 14:49   #4
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
Vad tröttsamt!
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 16:54   #5
120404 120404 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 508
Vilket klantarsel........jag köper lösnummer.....det verkar inte som om dom är måna om sina kunder.
120404 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-17, 13:28   #6
Pssst Pssst är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
Märkligt, annars brukar problemet med Burda vara det motsatta, att man måste skicka brev för att kunna säga upp prenumerationen. Jag har aldrig kunnat säga upp min prenumeration per telefon.
Pssst är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-17, 14:57   #7
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Det var ju just det...deras policy är att man ska säga upp prenumerationen skriftligen, men i mitt fall har nån ringt in och de har godtagit det.
Jag har iallfall fått det saknade maj-numret nu...det tog bara 2 dar efter jag ringde. Så nu är jag lite nöjd och glad igen.
/Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-18, 12:23   #8
Jo_1 Jo_1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 125
Men vad märkligt? Det måste ju vara någon som har sagt upp sin egen prenumeration och angett fel nummer, dvs ditt nr istället. Men väldigt konstigt att du då inte fick tillbaka pengarna liksom?

hmm. Bra att det löste sig ganska bra till slut iallafall!
Jo_1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-18, 14:58   #9
sarahjansen sarahjansen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2008
Inlägg: 5
jag råkade ut för precis samma sak! köpte en prenumeration till mig själv i julklapp, betalade in i tidig december. väntade till februari innan jag ringde upp och fråga vad som skedde, då sa de att jag ringt och sagt upp prenumerationen. det löste sig, fast med tidningen kom ett inbetalningskort, ringde upp och sa att jag redan betalt, visade sig att jag hade två stycken prenumerationer helt plötsligt!

väldigt dålig service till en så j*kla bra tidning, synd!
sarahjansen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons