Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-01-20, 09:38   #16
avslut110208 avslut110208 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 169
Själv glömde jag självklart kartan hemma å hittade därför ingen av de tygbutiker jag sökte.
Det slaskiga vädret gjorde att vi så småning om blev tvungna att vända (min ullkappa blev så pass blöt att jag luktade blött får resten av dagen), troligtvis hade vi hittat den om vi letat vidare men vädret satte ett ordentligt stopp för det.
Frågade sedan en ur den urtrevliga personalen på Fabriksbutiken brevid IKEA (om man ska till Haparanda o IKEA är Fabriksbutiken et måste! Lite dyr men helt klart värd att besöka [kvalitetsgrejor!!!]) som berättade att det enda som man hittade i tornio var tyg.
Nåja, vi försökte då (vi hade knappast fått plats med fler grejor i bussen ändå (den var sprängylld!, dock inte av mina och mina föräldrars grejor :P).

Ett tips för andra besökare kan vara att ha med sig frukt, dricka och/eller godis när man ska vandra i korridorerna. Jag å min pappa kikade runt hörnet på byggnaderna mellan första och andra varvet och köpte lite godis på den ENORMA godisbutiken, det behövdes under andra varvet!
avslut110208 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons