Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Väskor mm.
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-11-15, 09:44   #16
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
statisk el är inte bra. tvätta allt med massor med sköljmedel först. Annars tar det kål på din dator. (man märker inte det först, men det börjar dumma sig efter hand)

Även om det kanske inte är vanligt till just datorväska, så har jag för mig att bomulltyger inte är lika farliga. Varför inte köra med tjockare bomullstyger?

Vore jätteroligt att täcka yttertyget med någon rolig mönstrad bomullstyg, det finns miljoner fina om du går till någon stor amerikank lapptäckstygsbutik online typ www.equilter.com


Senast redigerad av ichigo den 2007-11-15 klockan 09:47.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-15, 22:23   #17
Kaja_gbg Kaja_gbg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 300
Jag funderade på att knycka konstruktionen från min stora shopping-kasse från Coop. Den har fickor på sidan och i botten där man ska stoppa en hårdare plastbräda för att stabilisera upp kassen. I mitt fall så vill jag inte stabilisera upp den, men jag vill gärna ha in ett liggunderlag, både på fram-och-baksidan, samt runt hela datorn. På min nuvarande datorväska så är den delen som finns på sidorna löstagbar med hjälp av kardborre.

Funderar på att sy en datorväska åt karln i julklapp. Kanske med John Deere-tryck på???

//Kaja
Kaja_gbg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 07:24   #18
fika fika är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 27
Visste inte vad John Deere var för något men nu har jag googlat det o en sån väska hade ju vart jätte fräck. Undrar om min karl blir glad om han får en med en stor vattenpump på!?
Finns så mycket fina tyger som man vill göra väskan i och så många detljer man vill ha på. Blir väldigt glad om jag får till själva skalet nån gång. Nu vet jag iaf vad jag måste in handla.

Hur har ni löst med själv stäng annordningen om man bara vill ha fodral till datorn? Jag är lite emot att sy dragkedja för jag kan inte. Blir det så säkert att göra den som ett kuvert. Vill ju inte att den skall trilla ur.
fika är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 07:56   #19
Kaja_gbg Kaja_gbg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 300
Citat:
fika skrev:
Visste inte vad John Deere var för något men nu har jag googlat det o en sån väska hade ju vart jätte fräck. Undrar om min karl blir glad om han får en med en stor vattenpump på!?
John Deere gör mindre traktorer och större trädgårdsredskap. Typ åkgräsklippare och sånt. Alla husägares våta dröm, men oftast lite svårt att motivera om man inte har ett par tusen kvadratmeter med gräsmatta som ska klippas.

//Kaja
Kaja_gbg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-16, 09:57   #20
zickzack zickzack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 97
Kolla mitt album

Titta i ett av mina album.
zickzack är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons