Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-07-14, 21:47   #1
pysseltjejen pysseltjejen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2008
Inlägg: 182
Thumbs up Får man skriva att man är nöjd här??

Eller blir det reklam då? Jag skulle bara vilja säga att jag är jättejättenöjd med servicen hos MGtyger. Har varit ute på deras lager ett par ggr och de är jättetrevliga och hjälpsamma. Tygerna är billiga jämfört med de flesta andra ställen jag tittat på, sortimentet ännu större vid besök än på nätet och det jag har köpt av har varit av fin kvalitet. De har ringt upp snabbt när jag mailat frågor och anstränger sig för att hitta vad jag sökt. Tänk om alla butiker hade sådan personal. Jag kommer återkomma många många ggr och hoppas att fler kunder upptäcker dem. Även Bibbi som säljer här på sysidan vill jag lovorda som levererar snabbt, skickar manualer om hur saker används och är trevlig och hjälpsam i största allmänhet. Med hjälpsamma människor runt omkring sig blir hobbyn en fröjd! Och får jag inte skriva så här så får väl forumvärdarna ta bort det,och jag får be om ursäkt.

Maria/pysseltjejen
pysseltjejen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-15, 07:45   #2
silla silla är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 101
Jag instämmer till 100% i allt som sagts ovan om MGtyger och Bibbis. Fantastisk service och bra priser. Tveklöst kommer jag att återkomma som kund efter det fantastiska bemötande som jag fått av båda.
Vänliga, trevliga, kunniga och serviceinriktade, då kan det inte bli bättre.
silla är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons