Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2011-11-12, 19:55   #16
MrsLindh MrsLindh är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2011
Inlägg: 118
Smile

Till Lövkillen! Utan att lägga mig i debatten; Man kommer inte alltid överens med alla. Inte ens i ett forum. Bit ihop och gå vidare. Jag gillar sysidan för att det finns så många olika infallsvinklar och personer
MrsLindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 20:12   #17
lövkillen lövkillen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2011
Inlägg: 231
Tack så mycket. Det ska jag göra.
lövkillen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 21:15   #18
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Till lövkillen: Jag vet att du har bestämda åsikter och det gillar jag för det har jag också.

Jag har hamnat i riktiga krig här på sysidan. Visserligen på Fritt Forum. Men jag tycker ändå att alla har rätt att ha egna åsikter.

Jag tar också illa upp när någon snäser av till mig, men då är det bästa egentligen att ignorera om man vet att man inte gjort fel.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 10:05   #19
Lottan Lottan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 983
Anledningen som gör mig lite uppretad är när man är inne och skriver i forumtrådar som man inte har något att tillföra. Viktorial har dessutom fått sitt inlägg helt fördärvat, hoppas du har fått en del svar också. Om man startar en tråd och ingen är inne och skriver och så kommer Lövkillen och skriver "De som kan borde ha svarat. Vi får hoppas att de börjar skriva och berätta för dig", för mig är det helt meningslöst inlägg och gjorde mig irriterad. Forumet går ut på att fråga och svara och vi som har varit medlemmar ett tag kanske känner att alla dessa frågor om maskiner (även jag frågar så jag är absolut inget undantag) kan bli lite tjatiga för det märks OFTA att man inte gjort en sökning i forumet först innan man skrivit sin fråga. Sysidan är en sådan tillgång på kunskap och när man använder sökrutan får man oftast upp oändligt med information.
Jag är också imponerad och glad över att medlemmarna här skriver rakt och ärligt sina åsikter men det hålls alltid en vänlig och hjälpande ton. Jag får väl lära mig att alla inte uttrycker sig likadant och försöka att inte reta mig på det i fortsättningen men håller ändå fast vid att man behöver inte vara inne och skriva inlägg bara för att man måste skriva.
Lottan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 10:17   #20
lövkillen lövkillen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2011
Inlägg: 231
Citat:
ichigo skrev: Visa inlägg
Till lövkillen: Jag vet att du har bestämda åsikter och det gillar jag för det har jag också.

Jag har hamnat i riktiga krig här på sysidan. Visserligen på Fritt Forum. Men jag tycker ändå att alla har rätt att ha egna åsikter.

Jag tar också illa upp när någon snäser av till mig, men då är det bästa egentligen att ignorera om man vet att man inte gjort fel.
Ja. Det är som du säger. Tyvärr måste vi ignorera istället för att prata vettigt och vänligt
Jag håller med dig.
lövkillen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons