Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-12-16, 19:43   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
skog som bakgrund

jag e en riktig slarv fia!

en gång när jag surfade hittade jag en sida med tyg ( förvånande va??) som hade så vackrabilder lixom. det var ett par rutor i olika motiv men samma sort,

jag föll handlöst för ett tyg med stora knotiga träd, lite sagan om ringen känsla på det hela lixom.
fantasin gick på högtryck för vilken bra brodyr bakgrund, det går ju åt så enormt mycket tid att brodera en lummig bakgrund och på något sett går man misste om shatteringarna när allt e brodyr lixom

men jag är på en sida o hittar enlänk som har en länk som oxå har enlänk o sedan hittar jag inte tillbaka, det värsta e ju att jag aldriglär mej utan gör samma hela tiden...

när jag ändå håller på att frågar..

indrid Wester, den kära dansmusen har en fusk kappa på sin sida den inspirerade mej att göra en liknande väst i skogs grönt. och med celtiska brodyrer på, men nu vill jag ju ha älviska spännen o inte knappar eller dragkedja, var i hela friden hittar man det??? jag bror ju i en förort till sth, så när liggande tips vore guld värda... idag frös jag inte på ryggen för den e varm, nu håller jag på att rita de celtiska knutarna, med lejon tror jag det blir.. så får gubben stygnsätta sedan..

det är en gåva till mej själv!!
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-16, 19:54   #2
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
vad jag svamlar!

jag menade ju. är det någon som vet vad jag menar för sida??
det fanns ju många olika typer, jag tror det var för kuddarmm man köpte dem på löpmeter. typ 6 rutor kunde bli 3 vändbara kuddar.
en del var hemska o en del var åååh så balla.

taxsam jag blir om någon råkar veta vilken sida jag menar, jag e ju ganska ny på detta med tyger juh.

Jag menar inte tyger med samma som kommer om o om igen utan landskap, en del har ju sett min fina Vargvepa jag fått av christel, så är det lixom...

oj blev nån klokare nu???
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons