Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2004-11-25, 09:41   #1
Magyar
Guest
 
Inlägg: n/a
Exclamation Märkestyger

Någon som vet vart man kan köpa märkestyger här i Sverige (helst i Stockholm)? Även internationella e-butiker som skickar till Sverige går bra. Jag är specifikt ute efter Emanuel Ungaro.

MVH
  Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 11:05   #2
Magyar
Guest
 
Inlägg: n/a
Ingen som vet någon välsorterad tygaffär som ev kan ta hem önskade tyger?
  Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 11:19   #3
Saran Saran är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 3
Det finns en fantastisk affär i Köpenhamn som har ett stort utbud av märkestyger, bla märken som Paul smith, Cavalli, Missoni, Prada mfl. Om de har har just Emanuel Ungaro vet jag inte..det har iaf en hemsida där de har ett utval av tyger från deras sortiment, man kan även beställa därifrån..

www.cph-textiles.dk
Saran är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 11:33   #4
Magyar
Guest
 
Inlägg: n/a
Tack för tipset. Har skickat iväg ett mail till dem. Fler tips!?
  Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 13:10   #5
Henrik Henrik är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2004
Inlägg: 35
Ungaro m.m.

Hej,

Jag kan kanske hjalpa dig, är nämligen agent i norden för dessa märken, maila eller ring mig så ska vi lösa det.
Har följande "hus" att erbjuda, Valentino, Ungaro, Grelin, Agnona, Andrea Borghi, Gandini, Cromatismi och Carnet de moda

Hälsningar

Henrik Johansson
0418-81148 eller 0735-116 043
Henrik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 13:31   #6
Henrik Henrik är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2004
Inlägg: 35
Citat:
Saran skrev:
Det finns en fantastisk affär i Köpenhamn som har ett stort utbud av märkestyger, bla märken som Paul smith, Cavalli, Missoni, Prada mfl. Om de har har just Emanuel Ungaro vet jag inte..det har iaf en hemsida där de har ett utval av tyger från deras sortiment, man kan även beställa därifrån..

www.cph-textiles.dk
Vill varna lite för denna butik, dom sälje inte ÄKTA märkestyger för det mesta så har dom importerat från kina och märkt om, det kan du se på priset först och främst, du kan inte hitta Prada eller liknada för 200 dk kronor...sorry.
Kvaliten är inte på långa vägar lika hög heller som RIKTIGA märkestyger håller!!
Henrik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-05, 10:46   #7
outi outi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 42
Original eller kopia?

Det var ett mycket intressant påpekande från dig, Henrik, gällande det här med original och kopior. Eftersom du verkar ha kunskaper om detta kanske du kan svara på frågan: hur kan man avgöra vad det är för kvalité på tyger som bjuds ut till försäljning?

Jag tycker att det är fult att gå ut med namn på kända märken och formgivare om det faktiskt inte är originalet man får. Det borde vara olagligt. Man får ju faktiskt inte det man tror att man köper!

Som du också framhåller så är priset en indikator på varan, dvs att man som kund kanske ska dra öronen åt sig om det verkar vara för billigt. Och då undrar jag förstås - hur mycket kostar ett originaltyg från exempelvis Ungaro?

Vänliga hälsningar
Outi
outi är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
emanuel ungaro, exklusiva tyger, märkestyger

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons