Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2014-05-13, 12:46   #1
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Hjälp mig! Snäll någon!

Hjälp mig! Snäll någon!

Har svårt att läsa av ett mönster. Känner mig handikappad och låst m.m. När jag inte kan läsa av ett mönster och förstr det. Kan ju grunden. Rätta, aviga, resår, maska av. Det börjrablir tjatit det här att bara sticka detta nu. Snälla någon som kan hjälpa mig med detta så är det guld värd.
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-13, 21:19   #2
SaraSiv SaraSiv är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2008
Inlägg: 67
Jag ser din frustration i alla dina inlägg men för att kunna hjälpa dig behöver du specificera problemet närmare.

Vill tipsa om stickskolan.se som är på svenska.
Youtube är fantastiskt när det gäller instruktionsfilmer. Börja på svenska om du inte känner dig bekväm på engelska. På engelska finns det sen hur mycket som helst med trevliga, pedagogiska instruktörer.
SaraSiv är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 17:27   #3
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Citat:
SaraSiv skrev: Visa inlägg
Jag ser din frustration i alla dina inlägg men för att kunna hjälpa dig behöver du specificera problemet närmare.

Vill tipsa om stickskolan.se som är på svenska.
Youtube är fantastiskt när det gäller instruktionsfilmer. Börja på svenska om du inte känner dig bekväm på engelska. På engelska finns det sen hur mycket som helst med trevliga, pedagogiska instruktörer.
Det stämmer att jag har en frustration! Att jag inte kan läsa av ett mönster. Jag vill ju kinna läsa det för jag har mycker krativ i mig ochdet får mig att kopplar av och får ro. Känner mig missnöjd och besviken på mig själv när jag inte kan det. Det är så att man ger upp i bland och strunkta i det. Det är ju så tjatig att sticka samma sak hela tiden ju. Någon gång fram över så kommer jag skriva ner mönstret här så får ni hjälpa mig med det. Känner att jag vill göra så himla mycker med mina händer.
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 17:29   #4
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Citat:
Maria1970 skrev: Visa inlägg
Det stämmer att jag har en frustration! Att jag inte kan läsa av ett mönster. Jag vill ju kinna läsa det för jag har mycker krativ i mig ochdet får mig att kopplar av och får ro. Känner mig missnöjd och besviken på mig själv när jag inte kan det. Det är så att man ger upp i bland och strunkta i det. Det är ju så tjatig att sticka samma sak hela tiden ju. Någon gång fram över så kommer jag skriva ner mönstret här så får ni hjälpa mig med det. Känner att jag vill göra så himla mycker med mina händer.
Är inte så bra på engelska. Tror ej att det finns något mönster hur man gör på ....
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons