Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-05-08, 19:55   #1
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Rensning av bilder

Jag håller på att rensa bland mina bilder eftersom jag kommit upp till 150st. Hur gör ni när ni rensar ur? Upptäckte att det kan ha varit upp till 400-600 som kikat på ens bild och ibland endast en kommentar. Lite tråkigt tycker jag. Man vet ju inte om det är bu eller bä! Är det ens värt att lägga in bilder? Så vad skall man behålla? Det är ju oxå så mycket bilder på denna sida så har de varit med någon vecka så är de väl gamla och syns inte längre?
Undrar Pysseltant
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-08, 20:12   #2
Varghonan_nr1 Varghonan_nr1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 52
Hej!

Hoppas du låter så många bilder som möjligt! Jag tillhör de som kan vara dålig på att ge kommentarer, tyvärr , men det är en stor inspirationskälla att varje dag få titta på alla bilder som läggs upp. Om jag vore som du skulle jag nog behålla de bilder jag själv är stoltast över.
Varghonan_nr1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-08, 22:01   #3
Missann Missann är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2007
Inlägg: 69
Jag tycker du har strukturerat upp dina bilder på ett bra sätt. Att ha många "gamla" bilder gör inget när de är uppdelade i olika album och det är lätt att få överblick över dem. Det är en otrolig möjlighet till nya idéer.

Om jag tittar på en nyupplagd bild jag gillar tycker jag att det är roligt att gå in och titta på älder bilder av samma "tillverkare". Jag gick in och tittade på dina bilder och blev bland annat inspirerad av dina köksgardiner från 2007 (tror jag det var), så enkla men sååå fina.

Jag tittar på många bilder men jag är dålig på att ge kommentarer, tyvärr. Det innebär absolut inte att jag inte tycker om dem, men det blir liksom inte av. Jag bara njuter av all kreativitet som flödar på denna sida och som frikostigt sprids till alla.

Så jag hoppas att alla fortsätter lägga in bilder på sina skapelser så säger jag tack på förhand för all inspiration till eget skapande. Och njutning genom att bara titta på bilderna.

Tack!!!

PS Ska försöka bli lite bättre på att ge kommentarer. Och ta mig i kragen och lägga in bilder på det jag gjort själv för att kanske "ge lite tillbaka".
Missann är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-10, 10:03   #4
Berga Berga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 158
Ibland när jag har fått en idé, men vet inte riktigt hur jag ska göra, använder jag bilderna här på sysidan som inspirationskälla.Då kommenterar jag sällan bilderna utan bara bläddrar igenom dem och det har inget med att göra om de är bra eller ej. Andra gånger när jag bara tittar på bilderna brukar jag kommentera om jag kommer ihåg att logga in mig . Jag tycker också att du ska behålla som många bilder som möjligt och om du ska rensa, ta bort de du själv inte är nöjd med.
Berga är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-11, 08:40   #5
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Ett annat tips är att rensa bort dubletter. Om du t.ex har 2-3 bilder på samma sak, så spara den bästa. När jag tvingades rensa så tog jag bort sådant som inte hade kommenterats alls och som jag inte var nöjd med. numera monterar jag ihop flera bilder till en i photoshop innan jag lägger in det. På så sätt får jag in fler bilder.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons