Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2010-04-03, 09:44   #226
trugen trugen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 101
Åå så kul snart får jag ett nytt block att fundera ut nått kul att pynta på.

God fortsättning på påsken alla här på sidan.
trugen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 09:50   #227
zickzack zickzack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 97
Hej- En lägesrarapport.

Jag har skickat iväg Parthenos block till Malmaö idag. Är halvfärdig med Elisabeth´s block, också kom Åsas block precis före påsk. Skall jobba undan så mycket det går. Ledsen om vår flytt stoppade upp kedjan ett tag, men nu är det på rull igen. :-)
zickzack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 11:22   #228
Rae Rae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 866
Hej!
Nu har jag fått tag i Parthenos....hennes dator hade krashat och hon hade inte Pysseltants adress....det har hon nu och ska skicka block, förhoppningsviss kommer något iväg imorgon. Kanske ett tips till alla....skriva ut Rotationslistan så att ni har den om skulle något hända med er dator.
Rae
Rae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 12:20   #229
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Åh då förstår jag varför det inte dykt upp några block, började nästan att misströsta, men ny kan jag ta nya tag, när blocken kommer.
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 09:23   #230
trugen trugen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 101
Jag har fått ett block! jippi!
I går dök pysseltant´s block upp här hos mig så idag funderar jag och sätter fart till kvällen.
trugen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 21:57   #231
Trikken Trikken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 58
Igår kom Parthenos block till mig!
Anna Karin
Trikken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 16:58   #232
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Åh, vad jag är besviken, jag har inte fått något block nu på 7 veckor och ännu en helg som jag skulle ha kunnat göra något har gått till spillo...
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 19:52   #233
gympaemma gympaemma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 79
Jag har inte heller haft något block på ett tag.. Fast inte så långt som sju veckor tror jag
Fast å andra sidan har det varit lite "bra" eftersom jag håller på att jobba på lite sökningar till lite skolor och så.. Jag har ju äntligen efter nästan 10 månader skolfritt kommit på att de är i skolan jag hör hemma
gympaemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 21:32   #234
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Ja jag antar att jag får ge mig till tåls lite, känner bara att jag inte vill känna press på mig om alla block kommer till mig på slutet i samlad trupp. när jag anmälde mig till den här swapen
så trodde jag allt skulle komma i en jämn ström. bara så ni vet så har jag jättemycket annat under maj och juni. så jag hoppas Ni kan vänta på mig senare!
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 22:16   #235
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 877
Citat:
Pysseltant skrev: Visa inlägg
så trodde jag allt skulle komma i en jämn ström.
Jag tycker att det varit lite paniksömnad ibland och inte sömnad i den lugna sköna takten som det brukar vara på quiltswaparna jag varit med i. Vi får hoppas att du får något block snart.

/ElisabethS
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 08:19   #236
gympaemma gympaemma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 79
Citat:
ElisabethS skrev: Visa inlägg
Jag tycker att det varit lite paniksömnad ibland och inte sömnad i den lugna sköna takten som det brukar vara på quiltswaparna jag varit med i. Vi får hoppas att du får något block snart.

/ElisabethS
Jo, visst är det önsketänkandet att få ett jämt flöde i saker och ting. Men jag tror att vi bara hade lite otur med flyttar och kraschade datorer, så jag tror nog att vi kommer komma igång snart igen! Ta de lugnt, för ingen blir gladare för att vi stressar
gympaemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 10:08   #237
zickzack zickzack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 97
Nu är Elsiabets block postat och på väg till Malmö. Jag håller med Gympaemma, det är ingen ide att stressa, vi har ju ingen deadline att hålla utan gör detta enbart för vårt eget höga nöjes skull :-)
zickzack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 13:02   #238
Rae Rae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 866
Citat:
zickzack skrev: Visa inlägg
. Jag håller med Gympaemma, det är ingen ide att stressa, vi har ju ingen deadline att hålla utan gör detta enbart för vårt eget höga nöjes skull :-)
Ja, jag hoppas att ni inte blir stressade....meneningen är att det ska vara roligt. Jag har inte fått bekräftat ifrån Parthenos att hon har skickat några block än...jag hoppas det. Jag fortsätter att försöka nå klarhet i det och rapporterar här när jag vet mer. (Hör av dig om du får något, Pysseltant.)

Nu ska jag ute och ta en promenad i solen.
Rae
Rae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 13:36   #239
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Än har jag inte fått något block men jag hoppas jag har nåt i posten när jag kommer hem.
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 02:05   #240
Syofta Syofta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 714
Citat:
zickzack skrev: Visa inlägg
Jag håller med Gympaemma, det är ingen ide att stressa, vi har ju ingen deadline att hålla utan gör detta enbart för vårt eget höga nöjes skull :-)
Livet innehåller så mycket annat som man kan reta sig på. Tycker vi ska ha det skönt och kul när vi syr! Ibland får vi vänta lite på varandra, av olika skäl, det är som det är.
De som får många block samtidigt ska väl inte behöva stressa, det är väl bättre om det blir bra, något som vi sen kan glädjas åt i många år.

Det är nog flera av oss som gärna skulle se flera stycken fina block dimpa ner i brevlådan varje vecka (hihi) Tänk vilken drömtillvaro!

Men jag har ett förslag till de som har sy-kli i fingrarna:
gör som Elin, hon har sytt egna crazyquiltsaker, för hon kunde inte sluta !
Syofta är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons