Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2004-08-16, 22:09   #1
Hekla Hekla är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 1
Önskar tips om myshörna under loftsäng

Jag har en dotter pà 4 àr och hon har en ny loftsäng. Jag har tänkt göra nàgot mysigt under den, nàgot kojaktigt. Först tänkte jag sy som draperier runt om med applikationer sà det ser ut som ett hus. Nu tänkte jag att det kanske är för dàlig fantasi. Kanske borde jag hitta pà nàgot mer spännande. Är det nàgon som har ett förslag? Min dotter gillar att leka med dockor, leka prinsessa och hon har en massa gossedjur etc. Jag behöver i första hand täcka väggarna eftersom de är av vit puts, men är även inne pà att hänga för de andra tvà sidorna av sängen, eller àtmnistone nea sidan. (Hon sover uppe pà sängen, sà det blir ren lekyta under).
Tusen tack i förväg!!!
Hekla är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-08-17, 08:55   #2
Miao Miao är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 285
Hej1 tycker dert låter som en kul ide. varför inte ha en baksida mot putsen som är fodrad med lite fiberfill eller vadd så att det blir mjukare.
draperierna kan ju även se ur som en stenmur eller en grotta. Massa kudar och en mjuk matta på golvet. Någon lampa som ger ett mjukt sken utan att vara brandfarlig. Lycka till och skicka bilder när du är färdig1 Kram Mia
Miao är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons