Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-12-06, 18:54   #1
Roxie Roxie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 51
Question Paketpris hos SMD???

Är det någon som vet om SMD har något paketpris om man beställer 2 maskiner? Jag har funderat på en brother overlock+ en brother NV350, i England kostade en sådan just nu hälften av vad den gör i Sverige pga av 50årsjubileumet. Blev lite fundersam med tanke på att SMD redan har så låga priser, att de kanske inte ger ännu mera rabatt, men kanske någon har köpt 2 maskiner vid samma tillfälle som vet..???
Roxie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-06, 19:31   #2
mika_ mika_ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2005
Inlägg: 97
Om de fortfarande levererar så sampaketerar de om man bara begär det. Frakten är annars per item, dvs i detta fall paket. Det brukar också bra att förhandla bort trådar och saxar etc som ev kommer mot frakten etc.
mika_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-06, 19:57   #3
sextiosexan sextiosexan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 832
Inga problem att köpa Brothermaskiner från SMD, är bara Janome som krånglar.
Frakten gäller per beställning, inte antal maskiner. Du betalar alltså 35 pund även om du beställer två maskiner, är inget du behöver säga till dom, går automatiskt när du lägger din order.

Finns dom som lyckats pruta vid köp av flera dyrare maskiner och på så vis fått ett super paketpris, tveksamt om det gäller maskiner som redan är bra rabatterade men skadar aldrig att försöka.
Kundtjänsten är bra så inga problem att ringa och fråga, funkar säkert att maila oxå.
sextiosexan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-07, 22:04   #4
Roxie Roxie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 51
Jag har nu mailat till SMD, väntar otåligt på svar... Jag hittade overlocken 5£ billigare hos ett annat företag, så den kommer väl då att prutas ner något efter vad jag har förstått av deras prisgaranti. Sen återstår å se om de prutar mera för att jag tänkt köpa två maskiner samtidigt. Jag hoppas verkligen det för summan ligger ändå på smärtgränsen för min budget nu till jul men åååå vad jag vill ha vil ha vill ha!!!!
Jag har satt ett maxpris i mitt huvud och så får jag se. De ska ju höja sin Vat också efter nyår så det hade suttit fint att få beställa den nu. Om det blir över mitt maxpris så beställer jag nog ändå bara overlocken nu, så får den andra vänta.

Ha ha, kanske ska det med SMD förresten! Att de prutar mera då alltså.. Huuuu varför är det sååå svårt att pruta, tycker det är heeemskt!
Roxie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-07, 22:12   #5
Roxie Roxie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 51
HA! Medans jag satt och skrev här kom ett mail från SMD att de inte kunde pruta ner Brother overlocken mera TROTS att jag hittade den billigare på en annan sida!!!! Prisgaranti johoo?? Var något om att den var slut på Brothers lager fattade jag det som, men SMD hade iaf båda maskinerna på lager om jag ville beställa.
Ska sova på saken och maila tibax imorrn. Räkna och kalkyrera natten lång zzzzz
Roxie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons