Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-02-17, 07:21   #1
Miao Miao är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 285
Srapbooking tråd :)

Jag fann denna pyssel gruva förra veckan( plånboken är nu mycket tom ) och undrar om der är fler som fastnat i detta och vill byta dies, inspiration, brads och allt annat som man köper i stora stocks fast man egentligen bara behöver 2
Visa upp sina Lo`s för att få ny inspiration och lite glada tillrop.

kram Mia
Miao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 18:42   #2
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
Det vore skoj. Jag tänkte prova på scrapbooking, har precis köpt lite papper och håller på att välja ut bilder. Jag är lite nyfiken på ATC också men det är ett väldigt litet format så det är kanske lite pilligt. Dessa kan man ju sy också.

Senast redigerad av BodilN den 2007-02-18 klockan 18:46.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-18, 20:03   #3
Miao Miao är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 285
Det är alldeles för skoj för en shopa aholic som jag, men jag ska nog lägga ned några anfra projekt så jag får mer pengar och tid över till detta.Har redan förköpt mig å¨7 alfabet till Quickkuts tången, men får väl sälja av några tänkte jag

Vore skoj att utbyta LOS och tankar osv. kram kram Mia
Miao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 14:11   #4
agnwil agnwil är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 179
Scrapbooking är kul men tar tid. Jag gick på nybörjarkurs i höstas och gjorde några sidor. Förra veckan beställde jag foton av mina digitala bilder så nu ligger en stor hög och väntar.
Det är bara så svårt att prioritera allt kul som jag vill göra. Jag utbyter gärna idéer för att få inspiration, för bland mina vänner är det inte så många som sysslar med samma hobbyn som jag och då är sysidan en stor inspirationskälla för mig där jag kan se allt fint som andra har gjort. Tyvärr har jag själv på senaste tid varit dålig med att ladda upp bilder på sånt som jag sytt.
agnwil är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 14:18   #5
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Är det inte rätt dyrt också, åtminstonde i starten om man vill ha schyssta verktyg?

Men jag kanske lägger ribban för högt, vill ju gärna ha verktyg som stansar snygga figurer och präglar papper och allt annat på en gång

Sen måste ju som sagt tiden finnas, ligger långt efter med ungarnas fotoalbum. Skulle ju visserligen kunna skapa digitala album men det är något speciallt att ta fram fotopärmarna med "riktiga" foton i.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 14:48   #6
Miao Miao är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 285
Alvan, då är vi två jag vill HHHHHHHHHHAAAAAAA craft robot för 3800 som skär allt man vill digitalt.
Så nu ska här sparas, men jag är ju en sådan som inte kan vänta, vill ha nu!!!! Jag tjatar snart sönder min make

Vi kanske kan fixa en swapp oxå med lite brads, band och knappar. Jag tycker så alla andra har bättre saker eller bätttre fantasi än vad jag har.

Jättekul att vi är fler här

Någon sim scrappat något nu på senaste tiden? Jag har gjort färdigt 3 Lo sedan i söndags och ska scrappa i morgon igen. Nitt största problöem är att jag inte har framkalla några foron ännu och det kan ju vara bra att göra

kram Mia

Senast redigerad av Miao den 2007-02-20 klockan 14:52.
Miao är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons