Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-06-26, 15:37   #1
jote65 jote65 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 24
Question Ny symaskin

Hej i värmen!

Jag funderar på att köpa en ny brodersymaskin. Har idag Husqvarna Desiger 1 och har tittat på Husqvarna Designer Diamon. Skulle kunna köpa en demomaskin för 49.995Kr. Vet inte hur jag skall göra??? Är den vär pengarna??
jote65 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-27, 09:11   #2
pimmi pimmi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 42
Hej!
Jag kan bara säga att jag köpte en DD innan jul och den är helt underbar!!Broderar helt perfekt och det finns så mycket funktioner och sömmar som gör den såå roliga att använda. Och de stora bågarna som gör att man kan broderar så stora broderier, det är bra.Se till att du får den största båge till också bara!

Hade en D1 sedan tidigare, men den behöll jag, eftersom jag inte fick så mycket i inbyte. Kanske säljer jag den privat, men det troliga är nog att jag behåller även den maskinen.

Så vad jag kan råda dig till, det är inte lätt, det beror ju helt på hur mycket du syr, och visst är det mycket pengar, men det är en prioritets fråga, vad man vill lägga sina pengar på!

Maskinen är jättebra, har inte haft något fel på min, och nu kommer det även en ny uppdatering som du ska se till att du får inlagd på den om du handlar./ Immi
pimmi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-30, 07:45   #3
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Du verkar nog ha bestämt dig nu. Men du kanske kan tänka: vad vill jag ha som min nuvarande symaskin inte klarar av? Finns det detaljer som skulle kunna vara bättre? Och sen handla efter det eftersom du verkar ha fördelen med att kunna lägga ner mycket pengar på en symaskin.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-30, 09:36   #4
jote65 jote65 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 24
Jag tycker igentligen att jag har en bra maskin och har igentligen inte dom pengarna, så jag väntar nog tills de har sjunkit i pris eller kommer beg. Tror nog att jag klarar mig med den maskin jag har, men sugen är man ju alltid....
Tack för de svar jag har fått.
jote65 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons