Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-10-16, 07:15   #1
Anni Anni är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2004
Inlägg: 101
Question Bernina Aurora

Hej, är det någon här som har en Bernina Aurora 440 QE? Själv har jag en Bernina 1030 sedan 17 år och den är och har varit jättebra,men ibland kan jag längta efter något nyare, med lite mer finesser. När jag tittar runt på nya maskiner så är det främst Aurora 440 QE som verkar intressant.Jag har absolut inget intresse av att brodera på symaskin, utan vill ha en bra maskin till att sy kläder och quilta på.Finns det någon som kan ge lite kommentarer på denna maskinen så vore jag glad! Hälsningar Annika
Anni är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-10-21, 14:54   #2
Doris Doris är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 193
aurora

Hej!
Jag har en Bernina Aurora QE med BSR funktion det är en helt underbar maskin tycker den är lätt att hanskas med.BSR är helt överlägsen Bara att ta på quilthanskarna och sen är det bara att tuta och köra.Nu syr och quiltar jag dagligen så jag har lärt mej maskinen ganska bra.
Har inte någon broderienhet till den.Jag har en annan maskin att brodera med men jag tycker inte det är roligt med maskinbroderi.
Doris
Doris är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons