Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Träffar

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-03-20, 12:14   #1
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Studiecirkel via ABF - Lkpg

I en annan tråd råkade vi komma lite OT och fundera på om man inte kunde träffas för att lära sig korrigera mönster för stor byst. Bryter ut en del av disskussionen och placerar den i ett nytt inlägg.

---------------------------------------------------------------
Ploppan skrev till Jimipe:

JAAAA, en syjunta tycker jag definitivt du ska dra igång - kanske en studiecirkel via ABF? Man kan ju låna lokal av dom...kostnadsfritt? Sedan behöver ju inte varje träff vara hands-on, man kan ju t.ex. prata teori och ändra mönster så behöver man inte dra med sig maskinerna varje gång.

---------------------------------------------------------------

Jimipe svarade:

Jag kommer visserligen antagligen att flytta upp till Stockholm till hösten, men, fram tills dess är jag definitivt intresserad. Dessutom kan jag antagligen få med mig i alla fall några människor till (även om vi då antagligen pratar jämnåriga med mig, dvs 18-19 då...)
http://www.abf.se/?PortalPageId=246 Har du koll på några fler i Linköpingsområdet som skulle kunna vara intresserade?

----------------------------------------------------------------
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-20, 12:22   #2
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Nej tyvärr - ingen i min bekantskapskrets är intresserad av sömnad. Har försökt lura med bästa kompisen i sömnadsträsket men det går trögt. Har förvisso fått med henne till Jofotex och handla mjukistyger till hennes dotter så det går åt rätt håll! *håller tummarna*

Ålder spelar ingen roll när man är kreativ!
Har ju dessutom VARIT både 18 och 19 år och på insidan är man nästintill samma människa. Det är därför det är så svårt att bli äldre, man fattar inte varför inte utsidan stämmer med den sinnebild man har av sig själv. Att man sen har lite andra livserfarenheter och kanske en del tungt bagage är något man lätt glömmer bort.
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons