Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-02-24, 11:13   #1
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Stoff och stil - kataloger

Beställde kataloger i början på förra veckan men de har inte kommit än. Någon som vet hur länge man kan tänka sig få vänta?
Någon annan som beställt kataloger via deras hemsida och vet ungefär (alltså inte automatiskt utskick)?
Jag är ju jättenyfiken på katalogen och blir lite besviken när jag ser att den saknas på hallmattan.

Den som väntar på något gott, eller?
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 12:14   #2
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Jag undrade exakt samma sak. Det första jag gör när jag kommer hem är att springa till postlådan för att kolla. Jag beställde katalogen v10 och har inte fått den ännu. Jag är lite sur på mig själv att jag inte handlade nåt från dom under förra året, för då hade man fått en smatidigt som alla andra.
Så Lena, det är ingen tröst, men du är inte ensam.

Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 13:09   #3
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Hmmm....det hjälpte alltså inte att kryssa för att man gladeligen betalar 60:- för kommande kataloger?
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 13:56   #4
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Vecka 10? Det har ju inte varit ännu... Jag tror og att det kan ta ett tag det brukar göra det med sådana där kataloger. Heminredningskatalogen till exempel kommer inte förrän i mars.
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 14:05   #5
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Ooops..jag tänkte på 10 feb vecka 6 och blandade ihop det.
Jag kryssade också i att jag var villig och betala.
Efter det fick jag ett mail från StoffochStil angående presentkortet på 500:- man kunde vinna om man skrev på en lista i deras monter på mässan, och i det mailet stod det att tack vara det skulle jag få en katalog. Så egentligen väntar jag på två stycken. Jag nöjer mig med en bara den kommer!

/Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 14:10   #6
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
villig och villig, måste man inte betala för att få deras kataloger? Det är väl bara om beställer som man får något gratis...
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 14:15   #7
GunnelJ GunnelJ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 31
Hej!

Beställde kataloger före jul via deras hemsida och har inte sett några ännu... så jag tror inte att det fungerar som det ska.

/Gunnel
GunnelJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 14:30   #8
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Men det kanske berodde på att de tryckte upp en ny katalog, fast nu borde du ju ha fått en... När min mamma beställde tog det runt tre veckor tror jag och beställer man tyg så tar det ju runt tå veckor
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 15:05   #9
barkle barkle är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 454
Fattar inte att man ska behöva betala för en katalog. Den är ju en förutsättning för att de ska få sälja till oss. Dessutom fick jag betala flera gånger, dels med det inbetalningskort som följde med katalogen, dels drog de ytterligare 30 kr då beställda varor kom. Mailade och ville ha tillbaka pengar. Fick inget svar. Då jag ringde hade de lagt pengarna tillgodo inför nästa beställning. Obra.
barkle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 15:17   #10
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Fast om man betalar 60 kronor så får man väl alla kataloger som kommer under hela året. Dessutom är det ju inga tunna kataloger direkt...

Det med att du Barbro fick betala dubbelt var ju lite surt men det måste ju ha blivit något fel, för så fick inte jag göra.
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-24, 17:08   #11
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Nu har jag fått den!!! Eller rättare sagt två stycken. Det blev lite "när man talar om trollen"...
Nu har jag inte tid längre..nu ska jag gosa ner mig med min katalog och lite praliner.

Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-25, 08:30   #12
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Mia! Jag fick också min igår!!!
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-25, 16:09   #13
skymningsnymf skymningsnymf är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 65
Angry tygprover

fick mina tygprover från stoff & stil idag och blev så besviken när jag såg att alla tygprover som jag beställt i färgen aubergine istället kom i helt andra färger... *trist*

*dagens ilandsproblem?*
skymningsnymf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-25, 16:44   #14
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Det var tråkigt! Det känns som om man verkligen behöver tygprov i rätt färg från dem. Deras tyger är jättebra, men färgerna i katalogen är i vissa fall tämligen felvisande, har jag tyvärr upptäckt!
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-25, 17:11   #15
skymningsnymf skymningsnymf är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 65
jag bor uppe i Norrbotten och är smått beroende av Stoff & Stil, beställer minst 2 gånger per år från dem ;) men måste nu avvakta med min beställning då jag (fortfarande) inte har någon aning om vilken nyans det egentligen är på några av tygerna som jag var intresserad av... :(
skymningsnymf är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons