Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-04-02, 15:58   #1
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Unhappy Tackar för mig

Orsaken är hetsjakten på vad som anses vara att göra reklam för sig. Skulle detta efterlevas, så skulle alla bilder läggas in anonymt,för man gör ju faktiskt reklam för sig redan då man skriver sitt namn när man lägger in bilden. Jag har nu lagt in en bild på en väska två ggr. Båda gångerna har bilden plockats bort utan att jag har fått besked om detta. Jag har inte svårt att förstå att det beror på att det stod Design Chery på bilden, men detta är mitt alias i alla sammanhang som rör min sömnad, och har varit så i 10 år. Denna hetsjakt på att inte få göra reklam för sig tycker jag går till överdrift. Samma sak gäller alla dom fall där det har råkat synas en liten namnlapp. Många har ju namnlappar på sina saker. Det är ju faktiskt egentligen bara en bekräftelse på vem som har gjort den. Jag har svårt att se det som reklam. Jag är nu med i andra grupper där jag känner både uppskattning, värme och glädje utan att det blir protester om mitt eller någon annans alias skulle råka synas eller nämnas, och utan att det anses vara reklam.Och där man får respons på det man gör. I fortsättningen håller jag mig till dom grupperna och tackar för mig här.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons