Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-10-06, 20:26   #1
LillaHon LillaHon är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 218
nu skriver jag igen!

Hej alla vänliga!
Tack för svar jag får på inlägg. Det är så himla kul

Nu har jag en fråga igen; funderar på att lägga upp lite länkar på min framtida hemsida (den är under uppgygnad som det heter) Ska man ha tillstånd för att lägga länkar på sin egen sida till andras stora som små, företag som ideella? Kan man föreslå att de oxå länkar till min?
LillaHon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-06, 20:37   #2
nillas nillas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 99
att länka till andra sidor får man göra utan tillstånd, men de får inte läggas i en ram på ens egen sida så att besökaren förvillas och tror att den är inne på samma sida. det bästa är att lägga den så att länken öppnas i eget fönster. då finns din sida kvar i bakgrunden, skulle de vilja gå tillbaka till din sida så är det inga problem för besökaren. skulle det vara så att den läggs i samma fönster som din var så finns det risk för att besökaren "glömmer" din sida när han/hon surfar runt och det vill inte du...
ett tips är att maila till länksidan och tala om att du kommer lägga in en länk och fråga om inte de kan gå in och kika på din sida och länka tillbaka, det brukar inte vara några problem...
hoppas att min text inte blev för rörig nu utan något så när förståelig // nilla
nillas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-07, 12:59   #3
LillaHon LillaHon är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 218
ja tack. Det var det där om tillstånd jag var orolig för. Och att lägga i "nytt fönster" var bra tips!
LillaHon är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons