Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-10-06, 19:10   #1
nillas nillas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 99
jag måste bara få säga

i princip varje dag kikar jag på bilderna i albumet och har någorlunda koll på varje persons stil... jag bara måste få säga att det är jättekul att människor med så olika stilar och smak kan samsas och tipsa varandra utan att se ner på andras stilar... tänk om andra kunde acceptera andras olikheter som görs här... (detta lät nästan religöst nu)
kram nilla
nillas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-06, 19:17   #2
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Kan bara hålla med. Tycker det är roligt också för man kan hitta nya uppslag och idéer genom att titta på saker man kanske inte annars skulle titta på. Funderar just nu som mest på hur jag skulle kunna anpassa quiltningens egenskaper till något jag skulle gilla.Och funderar också på att ta lite idéer från lolita konceptet och applicera på mina grejer, vi får väl se vart det slutar.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-06, 20:16   #3
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Jag håller med. Idag berättade jag för en väninna om denna sida och hur hjälpsamma alla var och gärna delade med sig av sina idéer och kunskaper. Då sa hon att det är ju inte så vanligt utan man brukar ju vilja behålla sådant för sig själv, men det ska nog vara tjejer till sånt.
Jag tycker det är så roligt att se att så många unga tjejer (och killar) knåpar ihop saker ofta utan mönster, och några av medeltidskläder som de gjort är ju helt suveräna.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-06, 21:20   #4
Lingling Lingling är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 171
Jag älskar också blandningen! Den är mycket av charmen med den här sidan. Förutom hur fina saker som läggs in. Då och då ngt jag verkligen hisssnar av - och det behöver inte alls vara ngt i "min" stil.
Lingling är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-06, 21:28   #5
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 69
Håller helt med er! Just att bli inspirerad av något som man kanske inte alls egentligen tycker är "sin" stil, är faktiskt väldigt spännande. Det är annars så lätt att bara söka inspiration inom sitt fack. Sedan tycker också jag att det är så kul att se alla unga kreativa som syr sådana fantastiksa skapelser. Just nu är min symaskin inne på reparation, så jag lägger en del tid på att städa mitt syrum, vad man samlar på sig.......
xxxxxxxxxx är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-07, 18:23   #6
lejonelle lejonelle är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 56
Det är ju alltid roligt att se ett välgjort arbete oavsett om det följer ens egen smak eller inte. Man kan uppskatta arbetet och skickligheten som ligger bakom.
mvh
Lejonelle
lejonelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons