Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-02-26, 17:23   #31
mariatherese mariatherese är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 470
Puh, det var trångt i de nya lokalerna tyckte jag. Men helt okej ändå och lite köper man ju alltid.
mariatherese är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 18:35   #32
GittanBollebygd GittanBollebygd är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 1
Göteborgs symässa

Jag var på Göteborgs symässa igår, var där vid 15-tiden, och jag tyckte nog att det var trångt i dessa nya lokaler och varmt. Men jag håller med tidigare inlägg, lite köper man allt ändå:
GittanBollebygd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 19:23   #33
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Trångt var ordet. Även om det inte var mycket folk på slutet, knappt folk alls, så var det ändå trångt mellan bodarna.. Man fick se var man skulle gå... I synnerhet längst inne vid sybehörsbordet..

Jag tycker att läget är bra och lokalen ÄR mysig, men det var lättare att köpa uppe på Kviberg, mer åtkomligt inuti lokalen även om det inte är lika åtkomligt utanpå.

och jag fick en känsla av att det var färre utställare? Eller i alla fall jag räknade till minst 3 utställare som jag tycker INTE hör hemma och helst skulle se deras platser ges till andra utställare som hör hemma...

De som säljer städverktyg, tv-shop grejer och de där hmm, inte så fina, tajta byxor... sålde de verkligen något alls?
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 20:21   #34
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Jag var där i förmiddags. Ångrar att jag inte hängde jackan i garderoben, trångt och varmt. Det kändes som färre utställare i år.

Handlade inte så mycket men lite symaskinsnålar, en snedslåvikare och trikåstuvar från MG.
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 21:30   #35
Anne-Lie Anne-Lie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2008
Inlägg: 199
Första gångsbesökare

Var där vid ett tiden idag, tyckte läget var toppen. Perfekt att kunna gå från Nordstan, dock lite trångt. Svårt att få en överblick, vad som såldes. Köpte några meter av tygfirman från Ulricehamn, tyckte det var svårt att se vilket företag som sålde vad. Missade tyvärr att köpa tillbehör av MG.
Anne-Lie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 22:49   #36
Viola2 Viola2 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2011
Inlägg: 23
Jag var på symässan iförmiddags. Läget var ju bra men alldeles för trångt. Det var svårt att komma fram och få överblick. Jag orkade inte stanna lika länge som jag brukar. Och ja, jag håller med om att vissa typ "TV shop" utställare inte passar in. Men visst, lite tyger och trådrullar fick jag tag i.
Viola2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 13:44   #37
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Jag var där nu under förmiddagen. Eftersom jag kände till lokalen sedan tidigare var den ingen överraskning. Nu tycker jag inte att den passade till symässan - den är alldeles för trång.

Snart passar inte heller namnet SYMÄSSAN på mässan eftersom det blir fler och fler garner, pärlor och så dessa som absolut inte hör till rengöringsprylar, byxor m m .

Köpte gjorde jag precis som ni andra både lite tyger och symaskinsnålar. Dessutom vann jag ett gullit bokmärke med två hjärtan hos Kuberna. Det blev jag glad över!

Hoppas på Kviberg nästa gång - så gör även de utställare jag talade med!
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 17:17   #38
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
En annan förslag på bra lokal är Erikbergshallen men kanske för dyr för dem att hyra...
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons