Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2013-03-13, 08:59   #1
ingemargavle ingemargavle är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2013
Inlägg: 26
Syhörnan

Jag behöver ideer på hur jag ska ordna upp min syhörna. Jag är nu frustrerad över en massa trådrullar, knappar, band mm. som ligger och trasslar in sig i varandra. Jag har tittat lite bland bilder och album för inspiration men jag saknar ideer på lådinredningar som löser småtrasslet. Utrymmet som idag står till förfogandet för förvaring är ett par hyllor i en 60 garderob. Som tur är behöver inte mina 4 symaskiner stå där. I framtiden finns planer på att göra en kombinerad walk-in closet och klädvårdsrum men nu är det just allt smårassel i lådor som stör mig.

Kan det vara en ide att starta en separat tråd/forum kring detta hur vi löst våra syhörnor? Jag behöver iaf inspiration och ideer.
ingemargavle är inte uppkopplad  
Gammal 2013-03-13, 09:33   #2
ulindh ulindh är inte uppkopplad
admin
 
Medlem sedan: sep 2003
Inlägg: 792
Det ämnet passar väl alldeles utmärkt i det Allmänna forumet http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=2

Starta en tråd där tycker jag det finns nog fler som behöver hjälp och många som kan hjälpa till.

/Ulrika
ulindh är inte uppkopplad  
Gammal 2013-03-13, 10:22   #3
bila bila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2010
Inlägg: 1 848
Lådor för CD och DVD förvaring är jättebra att ha för småsaker hittar du på ikea. Verktygsinsatser har jag ställt glas eller i och förvara dirverse syredskap.
Ta med dig några rullar tråd när du besöker Ikea och kolla om dom har något som passar.
Jag har hittat på Granit små plastbrickor i olika storlekar som är jättebra att ha med dom akuta sygrejorna vid symaskinen eller vid klippbordet.
bila är inte uppkopplad  
Gammal 2013-03-27, 08:53   #4
GLa GLa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 110
trådrullar, band, knappar o annat smått o gott har jag i godislådor av plast, som jag fått gratis i en affär, jag har dom låga lådorna, en färg i varje låda, lätt att se vad som finns i lådan, o så går dom att stapla på varandra, så flera får plats i höjd.
GLa är inte uppkopplad  
Gammal 2013-03-27, 09:22   #5
ulindh ulindh är inte uppkopplad
admin
 
Medlem sedan: sep 2003
Inlägg: 792
Den här tråden finns startad i det Allmänna forumet där den passar bättre, se: http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=28036

Jag stänger denna nu så det inte blir diskussioner på två ställen.

/Ulrika
ulindh är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons