![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Var hitta jeansgarn?
Jag skulle vilja köpa jeansgarn i 100% bomull och har svårt att hitta försäljare på nätet.
Finns det någon som har tips på var jag kan hitta det? Jag behöver två blå nyanser av samma kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
putt putt
Jag puttar upp min angelägna tråd.
Indigofärgat garn (Rowan denim) finns hos Wincentgarner.se, men tyvärr inte i två nyanser som jag tycker passar ihop. Har någon ett tips till mig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är det viktigt att det är 100% bomull?
Vartofta garn har jeansgarn med 50% bomull och 50% acryl. http://www.vartoftagarn.se/shop/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Jag är lite av en snobb när det gäller material, syntetgarner och jag passar bara inte ihop. Tack i alla fall. (Fler ideer, någon?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Garnstudio har garnet safran som finns i jeansblå om jag inte minns helt galet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Om du slår "rowan denim" på google så har du massa länkar att gå igenom. Kanske du får napp hos någon. Jag skymtade indigo på en av sidorna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citat:
Detta är iofs bara en färg, men det är 100% bomull. ![]() http://www.grunnebogarn.se/marylee-1...ans-p-323.html Såg även att du redan beställt garn, men detta kanske är av intresse iaf. Om inte annat i framtiden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
sen finns även Kämpes utanför Mariestad, där har jag köpt jeansgarn... kampes.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
garn, indigofärgat, jeansgarn |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:45.