Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-09-26, 11:49   #16
Alice Alice är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 593
Grattis till dina nya maskiner, det låter jätteskoj med nytt. Vilken prisskillnad! Som du säger, man kan skicka dom många gånger fram och tillbaka för den prisskillnaden. Och man kan ju alltid kolla vad man skulle få betala för en lagning här också om det skulle vara så. Lycka till med nyinköpen. Det kommer förhoppningsvis att bli inköp därifrån för mig också framöver.
Alice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-26, 20:50   #17
aaaaaa aaaaaa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 447
Eftersom en garanti endast täcker för fabrikationsfel på maskinen så tycker jag du har gjort rätt i att köpa från England. risken finns forstås att det kann finnes något fel, men den är inte stor och som du säger det är åndå billigare att skicka till UK än handla i Sverige.
Grattis till nya maskinerna. Har också en 744d. från UK, Fick även en instruktionsvideo, jättebra.
aaaaaa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-27, 01:15   #18
l-p l-p är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 1
Hej! Kul att läsa att fler törs köpa maskinerna från England.
Min sykompis och jag ska beställa varsin maskin, Overlock Janome 644D och Cover Stich Pro 1000.Vi gör en samsänding och därmed har min kompis lyckats förhandlat bort den ena fraktkostnaden på £35. Inte nog med att vi får maskinerna levererade fram till dörren vi får dessutom en massa gratis tillbehör.
Håller med om att man nog kan kosta på sig en fraktkostnad OM maskinen skulle gå sönder. Har räknat ut att jag spar ca. 1700:- på Cover Pro maskinen.
Jag återkommer med fler detaljer när maskinerna har anlänt
Vill också ta tillfället i akt att tacka för en mycket trevlig websida. Har aldrig skrivit något tidigare men väl läst massor av inlägg etc.och tycker att det är kul att"sytjejerna " kan åstadkomma så mycket bra och intressanta inlägg.
God Natt
Pia
l-p är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons