Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2012-03-09, 19:01   #1
syfantasten syfantasten är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 878
Made by Me

Jag köpte Made by me för 99 kronor och blev jättebesviken, vilket också en mängd andra gav uttryck för på deras facebooksida och också att prenumerationen inte funkade.
De har rensat hela sidan med kommentarer från "utomstående" och skriver du en kommentar så är den borta efter 5 sekunder. Det känns skönt att företag är intresserade av att föra en dialog med sina läsare.....
Tur att det finns Burda, Ottobre och Vogue knitting för att inte tala om www
syfantasten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 19:22   #2
sextiosexan sextiosexan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 832
Tur man kunde kika i den innan köp så sparades jag den hundralappen.

Syfantasten, du som köpt den....Var symönstren i naturlig storlek?
Fick intryck om att man själv fick förstora upp dom på rutat papper men jag kikade bara snabbt.
sextiosexan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 19:44   #3
syfantasten syfantasten är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 878
De var diagram som skulle förstoras.
Där fanns modeller från Burda utan att ange detta och det hänvisades till "mönster till en kimono gör du enkelt själv . Annars kan du utgå från en färdig modell" eller " Här har en vanlig grå bomullstopp förnyats med framstycket av en gammal spetsblus" Undrar om Burdas designers vet om detta... Det fanns fkera saker som jag sett tidigare och om det inte är från Burda så kan det vara "Chic" som för 25 spänn ger dig en liten trendrapport
En person hade uttryckt att accecoarerna var på dagisnivå och tyvärr så finns det en viss sanning i detta...
Jag har nu fått ett svar att kommentarerna inte är
borttagna men att jag tittar i fel "vu"
syfantasten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 20:02   #4
sextiosexan sextiosexan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 832
Då uppfattade jag rätt då.
Betalar knappast 100 spänn för en sytidning utan ordentliga/riktiga mönster i, att behöva förstora upp är det absolut värsta jag vet. Kan undra hur sjutton dom tänker när dom har den typen av mönster utan att tydligt skriva ut att så är fallet.
Dessutom att använda andras förlagor utan hänvisning...Hmmm, riktigt dålig stil.

Ska ta och fråga på FB och se vad som händer.

Himla glad är jag iaf att jag inte la en prenumration som jag funderade på från början.

Senast redigerad av sextiosexan den 2012-03-09 klockan 20:48.
sextiosexan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 22:56   #5
EnSyModeBloggerska EnSyModeBloggerska är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2012
Inlägg: 21
Jag blev också väldigt besviken, det värsta av allt var för mig att de hävda att det fans 192 mönster att sy, sticka eller virka. Av dessa var ca 170 (om inte fler) stickprojekt! För mig är det lite falsk marknadsföring och de få syprojekten fick man som sagt förstora upp diagrammet själv! Om man nu hade turen att det överhuvudtaget fanns nåt, som sagt hänvisade de vkdigt mycket till burdas eller stoff och stils mönster... Tanken var god men utförandet bedrövligt, iallafall i min mening.
EnSyModeBloggerska är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons