Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2009-02-04, 22:58   #16
@enga @enga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 294
Kanske bättre att ta reda på fakta än att bara "anta" innan man raderar inlägg.

//Agneta
@enga är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 22:59   #17
xana xana är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 48
Är jag blind...
Gunnsan har väl inte hotat att avsluta nåt medlemskap. Det vill vi ju absolut inte. Finns andra som borde göra det.

Däremot och nu går jag mot alla tänkbara regler och får säkert en pekpinne i facet men det skiter jag i. Som forumvärd behöver man inte ta det så jävla allvarligt. Inlägg postade för 5 år sedan????????????????? herregud.
xana är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:02   #18
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Hej!
Tack för allt stöd .
Du, Ann1e, kan aldrig förutsätta att jag skulle ta betalt, med tanke på hur många gratis-brodyrer jag lagt ut här!
Jag jobbar mycket ideellt, både i kyrkan och för Röda korset. Jag har bl.a. sytt sängkläder till docksängar utan att ta ett öre betalt, inte ens för materialet.
Så att skriva "otillåten försäljning" var att gå lite för långt, tycker jag.
/Gunilla
gunnsan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:03   #19
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 40
Hej Xana! Dt här är vad man uppfattar som kanske kommande avslut av medlemskap vilket är ledsamt!!
Citat:
gunnsan skrev: Visa inlägg
Det är så dumt, så man tror inte det är sant
Jag har aldrig sålt någonting via forum här... bara lagt in gratis-brodyrer. Jag kanske erbjöd mig att hjälpa till på något sätt, och det var tillåtet då, på den gamla goda tiden.

Och vad är det som säger att de medlemmar som lägger in länkar till diverse företag här... att inte de har någon koppling dit? Vem kontrollerar det?
/Gunilla (snart avslutat medlemskap)
kladnypan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:07   #20
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Citat:
kladnypan skrev: Visa inlägg
Jag är visserligen nu här på sysidan men... jag undrar bara... de som lägger ut sin alster till "försäljning" under "bilder" som t.ex. "söker nytt hem" är det OK?? Jag har ägnat några dagar till att titta runt och jag tycker inte att sysidan är konsekvent. Och varför avslutar så många sitt medlemskap???
Det är inte ok att göra så! Om du ser sådana bilder så får du gärna rapportera detta genom att klicka på länken bredvid bilden.

Att sysidan inte upplevs som konsekvent beror på att det inte funnits forumvärdar förren sent i höstas. Ser du någont som du upplever tokigt eller fel så får du gärna rapportera detta genom att använda dej av knapparna som finns under namnet i ett inlägg. Denna rapport går till alla forumvärdar samt till admin.

Att några avslutar sina medlemskap kan nog inte hjälpas. En del känner sig trampade på tårna när de inte håller med om att reglerna skall följas och att reglerna gäller alla.

Annette/forumvärd

ps välkommen hit till sysidan ds
avsl090 är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:11   #21
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 40
Nej tack jag ägnar mig inte åt att vara polis. Jag bara la mig i debatten. Tråkigt att som ny att se och läsa tråkigheter på ett forum som man tycker är trevligt.Men det kanske inte är så trevligt... ska nog inte rekommendera forumet till fler bekanta... det är ju pinsamt!!!
kladnypan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:15   #22
@enga @enga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 294
Ja vissa klampar ju fram med storstövlarna på och pekpinnen i högsta hugg, så klart att många både blir trampade på tårna och även slagna på fingrarna då.
@enga är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:15   #23
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Av ren nyfikenhet vad i denna tråd är det som är "pinsamt"?

Du hade en undran om det var ok att skriva in säljande text vid bilderna och då svarade jag och tipsade dem om en funktion vi har på forumet där du kan rapportera detta, är detta att vara polis?

Jag har anmält denna tråden och stänger den tillfälligt, till admin då jag känner att diskussionen gått åt helt fel håll denna tråden skulle handla om tyg märken och inte om huruvida jag gör mitt jobb på rätt sätt eller om jag är en översittare.

Annette/forumvärd
avsl090 är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 23:27   #24
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 40
Ursäkt

Citat""Av ren nyfikenhet vad i denna tråd är det som är "pinsamt"?

Du hade en undran om det var ok att skriva in säljande text vid bilderna och då svarade jag och tipsade dem om en funktion vi har på forumet där du kan rapportera detta, är detta att vara polis?

Jag ber om ursäkt om mitt inlägg skapade missförstånd! Med "pinsamt" menar jag att det är kanske inte så roligt att rekommendera ett trevligt forum för syintresserade som när de är där bråk, käbbel och tjafs istället för att hjälpa och ledsaga varann i hantverkets djungel. Inget illa ment!
kladnypan är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Taggar
tygmärke

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons