Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2004-08-03, 09:53   #1
annicas annicas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 5
Mitt eget tygmärke

Jag syr massor och vill nu märka mina alster med mitt namn, dvs sätta in en snygg namnmärkning för att visa att det är jag som gjort det. Men var beställer jag detta? Jag vill inte ha de vävda banden som finns på företaget namnband, utan lite mer design. Var hittar jag detta?
/Annica
annicas är inte uppkopplad  
Gammal 2004-08-03, 10:27   #2
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
[raderat av forumvärd]

Senast redigerad av Ann1e den 2009-02-04 klockan 19:56. Anledning: otillåten försäljning i forum
gunnsan är inte uppkopplad  
Gammal 2004-08-03, 15:11   #3
soli soli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 2
namnband.se

Hej!

Du kan gå till www.namnband.se. De som jobbar där kan hjälpa dig med allt möjlig, så du behöver inte beställa det som bara finns på sidan.

Hej så länge
soli är inte uppkopplad  
Gammal 2004-08-25, 21:28   #4
killmamma killmamma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 4
Nilor i Borås

Jag beställde hos Nilor i Borås, jätte fina, proffsiga märken, de gör åt många stora firmor världen över. Jätte nöjd!
killmamma är inte uppkopplad  
Gammal 2004-08-26, 07:24   #5
annicas annicas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 5
Nu har jag letat på nätet efter detta, men hittar det inte. Har du någon webb-adress eller telefonnummer?

/Annica
annicas är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 19:26   #6
Marie_Jensen Marie_Jensen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 5
här har jag beställt, snabbt och enkelt
http://www.minanamnband.se/
Marie_Jensen är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:05   #7
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Citat:
gunnsan skrev: Visa inlägg
[raderat av forumvärd]
Undrar vad det var jag hade skrivit här för 5 år sedan.. hade varit intressant att se. Att det var tillåtet då, men inte nu, menar jag.
/Gunilla
gunnsan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:10   #8
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 1 118
Ja det kan man undra Gunilla. Men det verkar som om hela forumet gås igenom nu.... Kan undra om dom behöver mer plats eller vad det är??
Kan tycka det är lite löjligt att redigera ett 5 år gamla inlägg...
stenbeckan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:21   #9
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Det är så dumt, så man tror inte det är sant
Jag har aldrig sålt någonting via forum här... bara lagt in gratis-brodyrer. Jag kanske erbjöd mig att hjälpa till på något sätt, och det var tillåtet då, på den gamla goda tiden.

Och vad är det som säger att de medlemmar som lägger in länkar till diverse företag här... att inte de har någon koppling dit? Vem kontrollerar det?
/Gunilla (snart avslutat medlemskap)
gunnsan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:31   #10
xana xana är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 48
Citat:
gunnsan skrev: Visa inlägg
[raderat av forumvärd]
Hur i hela friden har du tid att kika på gamla inlägg och radera. Jag har 24 timmar på mitt dygn och dom räcker inte till men du tycks ha fått fler. vart kommer dom ifrån? Nitiskhet eller vad?

Vad tokigt det blev det är ju forumvärden jag citerar och inte gunnsan....hmmm
Men det är väl för hon raderat all fakta som stod där.
xana är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:48   #11
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Hej!
Det hade varit mer humant att bara radera mitt inlägg... jag hade inte märkt något, eftersom det var 5 år sedan, och det var trevligare regler på sysidan då. Nu framställs jag istället som någon sorts brottsling som kommit upp i dagen... avslöjad att ha försökt hjälpa till med något... för 5 år sedan.
Vem är det förresten som bestämmer att "minanamnaband" ska ha rätt att få gratis reklam i forumet? Bara för att en medlem lägger in länken... och medlemmen är inte faster till den som driver verksamheten, för det har man nogsamt kollat upp, förstås
Inget ont om den som lagt in länken, det gäller bara principen.

Nä, trampa på den enskilda medlemmen istället, och låt de stora företagen ta all credit. Värsta Gestapo-fasonerna.
Tack för mig!/Gunilla
gunnsan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:51   #12
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Ingen av forumvärdarna sitter inte och kollar igenom gamla inlägg det har dygnet alldeles för få timmar för.

Ämnet aktualiserades idag igen av Marie Jensen och då hamnade tråden först i forumet igen. Jag läste igenom tråden (lade dock inte märke till när den skrevs första gången) och såg att gunnsan hade skrivit ett inlägg där hon erbjöd sig att ta emot en beställning på tygmärken som hon kunde brodera (jag antog att hon inte skulle göra dem gratis). Exakta ordalydelsen har jag dock inte kvar i minnet.

Det var inte tillåtet "på den gamla goda tiden" heller men då fanns det inga som kunde kolla detta förutom Christer och Ulrica och då slank kanske ett och annat igenom pga tidsbrist och annat arbete.

Jag vet, gunnsan, att du lagt in mycket gratisbrodyrer och att det är mycket uppskattat och det är mycket generöst av dej. Men att hota att avsluta medlemskapet för att jag gör mitt jobb är bara barnsligt.

Annette/forumvärd
avsl090 är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:55   #13
@enga @enga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 294
Ja du Gunnsan... den gamla goda tiden är nog tyvärr helt förbi och Sysidan har tappat mycket av sin forna trevnad. Hjälpsam får man ju inte vara, aja baja
Synd bara att det är fel personer som väljer att avsluta sina medlemskap.

Kram Agneta
@enga är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:55   #14
Edvina Edvina är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 385
Ja nu tycker jag det går för långt här på sysidan.
Snart får vi skriva protestlista!

Jag avbröt mitt medlemskap för något år sedan pga mycket tjafs ett tag men så tyckte jag att jag ville tillföra något och blev medlem igen men nu börjar det bli för trist här.
Vad är det som pågår egentligen? Jag är inte den som klagar i första taget men nu kan jag inte vara tyst längre.
Edvina är inte uppkopplad  
Gammal 2009-02-04, 21:57   #15
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 40
Jag är visserligen nu här på sysidan men... jag undrar bara... de som lägger ut sin alster till "försäljning" under "bilder" som t.ex. "söker nytt hem" är det OK?? Jag har ägnat några dagar till att titta runt och jag tycker inte att sysidan är konsekvent. Och varför avslutar så många sitt medlemskap???
kladnypan är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Taggar
tygmärke

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons