Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2006-03-23, 17:51   #46
Sygumman Sygumman är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2005
Inlägg: 27
Jag önskar också alla som fyller o har fyllt år ett stort Grattis.

Jag såg ni hadde grattat mig den 4 Januari, men igentligen så fyller jag ju år den 1 April.
Förmodligen har väl siffrorna kastats om lite, men det gör inget för jag gillar födelsedagar

Kram, carina

Senast redigerad av Sygumman den 2006-03-23 klockan 17:58.
Sygumman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-28, 08:44   #47
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS Josefine

Många gratulationer till Josefine som fyller 21 år idag. Hoppas du får en jättefin dag och här kommer ditt ord på vägen [COLOR=red]"Fantasi är viktigare än kunskap"[/COLOR]
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-28, 08:57   #48
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Till alla födelsedagsbarn

Såg att Susann undrade hur denna sida fungerade och ska försöka svara på det. Tidigt i höstas hittade jag i detta forum "Födelsedagslistan" och upptäckte att många skrev upp när de fyllde år, men sedan såg jag inte så mycket mer om det. Då gjorde jag en excellfil och började gratta dem som meddelat sina högtidsdagar. Vid årsskiftet 2006 startade jag "Grattis dagens födelsedagsbarn" och fortsatte grattandet där. Jag kan ha missat någon, skrivit fel på någon men det hoppas jag ni har överseende med. Om någon vill ha denna excellfil och själv hålla den uppdaterad så kan ni bara maila till mig via sysidan så skickar jag gärna den. Jag har skrivit in Susann och ändrat på Carina. [COLOR=red]Och naturligtvis gratttar vi Susann med en stor bukett sommarblommor, bättre sent än aldrig:[/COLOR]
Bifogade bilder
 
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-01, 10:29   #49
ask ask är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 524
grattis igen, carina levin
hoppas du får en bra dag och att livet ska lysa för dig!
Bifogade bilder
 
ask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-01, 22:51   #50
Sygumman Sygumman är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2005
Inlägg: 27
Åhh tack så hemskt mycket!

Kram, carina
Sygumman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-02, 08:44   #51
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS Helena/Helen

Många varma gratulationer till Helena som fyller 51 år idag. Hoppas du får en jättefin dag och här kommer ditt ord på vägen [COLOR=red]"Tiden stannar tillräckligt länge hos den som vet att använda den"[/COLOR]
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-02, 22:54   #52
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
förlåt agneta att jag inte har hunnit tacka dig för att du har gratullerat mig idag.
inte trodde jag att någon skulle bry sig om att jag fyller år i dag tack för dom fina orden och tack för att du finns
kram helena
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-03, 08:37   #53
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS Barbro/Barkle

Ett jättestort grattis till dig Barbro som fyller år idag. Jag önskar dig verkligen en jättefin födelsedag och har kommer ditt visdomsord [COLOR=red]"Det bästa sättet att försäkra sig om lycka i framtiden är att vara så lycklig det någonsin går idag"[/COLOR]
Kramis
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-05, 09:08   #54
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS Zephania/Karin

Många gratulationer till nästa 21-åring, Zephania som fyller år idag.
Hoppas du får en jättefin dag och här kommer ditt ord på vägen [COLOR=red]"Det är inte det man tänker utan det man gör som kan förändra tillvaron"[/COLOR]
När jag fyllde 21 år så var detta en stor dag eftersom man blev myndig då och fick göra som man ville och det hoppas jag du också får göra idag.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-13, 14:03   #55
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS mimmi77/Maria

Ett jättestort grattis till dig Maria som fyller år idag. Jag önskar dig verkligen en jättefin födelsedag och har kommer ditt visdomsord
[COLOR=red]"Ge dig tid att stanna och lukta på blommorna vid vägen"[/COLOR]
[COLOR=blue]"GRATTIS i efterskott till Annika och Thua som firade födelsdag den 7 april, ni får också detta visdomsord."[/COLOR] [COLOR=green]Förresten, varför inte ta detta visdomsord till oss allihop nu när påsken är här och våren äntligen på väg."[/COLOR]
[FONT=arial]GLAD PÅSK på er alla[/FONT]
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-13, 20:33   #56
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Jag tackar för grattishälsningen. Blev faktiskt vuxen nu (kanske) 50 år. Jag måste berätta om mina "goa gubbar" på jobbet.
Jag är ensam tjej/tant som jobbar med 12 "gubbar" i åldrarna 23 till 59. Dessa "goa gubbar" hade samlat ihop till en jättefin ny cykel till mig.
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-13, 20:41   #57
Dahlia Dahlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 4 350
Grattis på den stora dagen, visst är det härligt att fylla 50 år, en hel dag, då det är Du som är huvudpersonen hela dagen. Vilken kanon-present Du fick av Dina "Gubbar"
Aina
Dahlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-16, 10:02   #58
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS Bitte/Birgitta

Ett jättestort grattis till dig Birgitta som fyller 40 år idag. Jag önskar dig verkligen en jättefin födelsedag. Igår var jag ute i det fina vårvädret och såg årets första fjärilar och då tänkte jag på detta visdomsord som också får bli ditt [COLOR=red]"Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta"[/COLOR]
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-19, 08:27   #59
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
GRATTIS Magica/Jessica

Många varma gratulationer till Jessica som fyller 24 år idag. Hoppas du får en jättefin dag och här kommer ditt ord på vägen [COLOR=red]"Lyckan kan vara som en ton som klingar genom vardagen"[/COLOR]
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-04-19, 15:46   #60
magica magica är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 346
tacktack
magica är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons