Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2004-11-14, 15:43   #1
Melladh Melladh är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 110
Tyger i Kista?

När man bor i Kista blir man ofta lite isolerad från omvärlden just de tider då man inte går i skola eller det är för tidigt/sent för att åka till en affär, på grund av trafiken här... Finns det någon form av tygaffär här? Jag kräver inte så mycket, bara de har fröskalsbomull skulle jag bli lycklig!
Jag har undersökt hemtex och åhléns i centrum, men de har inte så stort urval. Det räcker ju om man behöver en tråd eller så, eller om man behöver gardiner, men om man behöver något enfärgat så får man problem...

Vet någon om en tygaffär i Kista? Även husby/akalla skulle vara nära nog till hands för att duga tror jag.
Melladh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-14, 17:48   #2
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Jag har inte heller hittat några tygbutiker i kista, kontigt med tanke på att det är ett stort centrum. Vi kanske skulle öppna en butik .

Men Kilotex på Nettovägen finns. Det tar ca 20 min med buss 178.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-14, 20:23   #3
lottisen lottisen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 105
tyger i Kista

Tror mig minnas att i Solna C.finns en liten garnaffär som har lite tyg m.m.Det var länge sen jag var där,hoppas den är kvar.Annars har UpplandsVäsby 2st.1 i centrumet o den andra strax utanför.Lycka till!
lottisen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-14, 22:32   #4
Melladh Melladh är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 110
Ja, vi får nog öppna en butik här själva.. Jag vet en del affärer runt omkring, men det vore skönt att slippa åka buss. Jag favoriserar Pallini i Rinkeby, det tar kanske tio minuter dit med 179 enligt sl's hemsida, men det kräver ju ändå bussfärden, och det är ju så hemskt dyrt.
Melladh är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
kista, tygaffär

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons