Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2006-01-12, 20:03   #1
adora adora är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 116
Sy snowboardfodral

jag tänkte försöka sy ett fodral till min snowboard eftersom de som finns att köpa är ganska fula och för stora. så jag undrar om någon vet var man kan få tag i kraftigare material, typ bävernylon (tror jag det heter) i sthlmsområdet. behöver också en väldigt lång dragkedja så jag tror att dragkedja på meter kan vara bra. såg i en tidigare diskussion att det kunde finnas i sundbyberg men dit hinner jag nog inte åka imorgon.. brukar ohlssons ha sånt? eller någon annan?

blir verkligen JÄTTEGLAD om jag får hjälp med det här. lite tidspress, åker nästa helg.

lova
adora är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-01-12, 22:00   #2
johannajanzen johannajanzen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 380
Bävernylon har dem på Ohlssons i stan. Fråga om du inter hittar. Du bör kanske fodra fodralet med ngt..för stöttålighet. Det finns vadd som du kanske kan använda. Finns på reabordet bakom kassan vid entrén.

Dragkedjor har dem också, vet inte hur långa de längsta är (kanske 55, 60cm), men du skulle kunna sy i två, med draggrejen mot varandra, så kan du öppna från mitten och åt varsitt håll.

Om du inte hittar där så prova på Tygverket, på söder, St Paulsgatan 19.
johannajanzen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons