![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
|
Jag vill oxå vara med, skall bli jätteroligt
![]() Swap verkar vara vanebildande... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Tjena vad ni skriver...
Swapar är kul och visst tror jag att jag vill vara med. Efter jul känns bra och ett par matchande grytlappar verkar kul. Du påminner väl om anmälningar när det närmar sig? Svårt att säga just nu om jag hinner/orkar. Rebecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
jag vill också vara med är beroende av att swappa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
Det ÄR vanbildande med att swappa
![]() Jag tycker att datumen låter OK och när vi ändå syr en grtylapp kan vi lika gärna sy 2, för som någon annan sa så använder jag också oftast 2 grytlappar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Har ni sett så gulligt.
http://www.pumkinlittle.com/Aprontutorial.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
Det var det sötaste på länge!
PS. Jag hoppas att alla förstår att denna swap blev till med glimten i ögat... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
Själklart Merja. Men visst är vi alla lite då & då lite smått desperata hemma vid när maten bränns vid o så.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
Jag vill gärna ha bröstlapp på förklädet. Vad jag förstår så är 2 februari lite för tidigt för flera som är intresserade att vara med, kan vi kanske ta slutdatum i början på mars? vad tycker ni? blir det för sent? Eventuellt i mitten av februarì?
/Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
Det var den 12 januari som man tyckte var för tidigt. Därför flyttade vi fram det hela en månad.
/Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() ![]() En fråga bara: håller du i det Merja eller har vi någon annan frivillig? Bara så man inte missar att anmäla sig sen när det gäller (missade julswapen helt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Forumvärd
|
Ja har man börjat swapa så kan man inget missa *L* Jag kan tänka mig att prova att hålla i swapen Om inte du Merja fortsätter Att hålla i den Ett uppdrag du skött kanon *L*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
Hej!
Jag är också med igen! Använder aldrig förkläde,men kommer ihåg min mammas alla söta förkläden när jag var liten. Spännande, men skall försöka vara ute bättre i tid denna gång!
Önskar er alla en kreativ helg, när vi nu ändrar tiden på söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
Den 2 februari är helt ok. för min del så jag hänger oxå på.
Skall bli riktigt kul. Att swappa är ett riktigt GIFT tror jag men sååååå roligt. /Ingrid ![]() Ps Tack Merja för att du är en riktig swapmamma och ger oss ideer och håller i alltsammans. Ds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
FörklädesSwap
Ja 2 Feb är bra för mig med.MVH Kristina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Forumvärd
|
Jag änvänder förkläde när jag sitter vid symaskinen *L*bra med ficka mitt fram till sax o måttband *L*
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:27.